ΣΙΝΕ

Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2013

ΑΝΕΚΔΟΤΟ: ΈΝΑΣ ΛΟΧΊΑΣ, ΣΥΓΚΕΝΤΡΏΝΕΙ ΚΆΠΟΙΟΥΣ ΦΑΝΤΆΡΟΥΣ ΣΤΟ ΔΆΣΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΛΈΕΙ ΤΟ ΕΞΉΣ

Ένας λοχίας, συγκεντρώνει κάποιους φαντάρους στο δάσος και τους λέει το εξής:
- Θα σας δώσω μια διορία, για να κρυφτείτε στο δάσος. Μετά από μία ώρα θα βάλω άντρες μου, ελικόπτερα και σκυλιά, για να σας βρω! Αν μέχρι τις 12 δεν έχω βρει κανέναν από εσάς, θα πάρετε έναν μήνα άδεια. Αν όμως βρω έστω και έναν, θα πάτε όλοι ένα μήνα φυλακή! Εντάξει;;;;;;
Οι φαντάροι συμφώνησαν. Τους αφήνει μια ώρα και ξαφνικά το δάσος γεμίζει σκυλιά , άντρες να τρέχουν από εδώ και από εκεί, ελικόπτερα να πετούνε στον ουρανό κλπ. Περνούσε η ώρα...έχει πάει δώδεκα παρά τέταρτο, παρά δέκα, παρά πέντε, παρά τρία, παρά δύο…..δώδεκα παρά ένα λεπτό, ακούγεται μια κραυγή. Τρέχουν οι άντρες, τα σκυλιά. 

Βρίσκουν τον φαντάρο που φώναξε.
- Πάρτε τους ένα μήνα φυλακή!!
Στη φυλακή τώρα, όλοι οι φαντάροι τα βάζουν με αυτόν που φώναξε.
- Καλά ρε ηλίθιε, κι εσύ, ακόμη ένα λεπτό δεν μπορούσες να περιμένεις;;;;

- Αφήστε με, ρε παιδιά να σας πω τι έπαθα!!
Για να μην με βρουν. Είχα βγάλει τα ρούχα μου και είχα βαφτεί δέντρο!!
Εκεί που στεκόμουν ανάμεσα στα άλλα δεντράκια, έρχεται ένα σκυλί και μου κατουράει τα πόδια. Το ανέχτηκα! Μετά από λίγο, έρχεται ένα ζευγαράκι και χαράζει το πισινό μου Α+Κ= Love For Ever!!
Κι αυτό το ανέχτηκα! 

Αλλά όταν ήρθαν 2 σκιουράκια και είπαν ‘ Φάε εσύ το δεξί καρύδι, να φάω εγώ το αριστερό’, δεν το άντεξα!!!!!!!!!!! 


kostasliourtas
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

 Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: