ΣΙΝΕ

Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου 2013

Τα γενέθλιά της έχει σήμερα η Καίτη Φίνου! Πόσων χρονών είναι η γνωστή ηθοποιός;

Τα γενέθλιά της έχει σήμερα η Καίτη Φίνου. Η γνωστή ηθοποιός έγραψε ένα μήνυμα στον προσωπικό της λογαριασμό στο facebook, όπου αποκάλυψε την ηλικία της, ενώ ευχήθηκε και τα καλύτερα για τη νέα χρονιά...
Δείτε το μήνυμά της...

Σαν σήμερα ήρθα στον κόσμο.
Ήταν ένα χειμωνιάτικο ξημέρωμα πριν 55 χρόνια.
Το ημερολόγιο έδειχνε 30 Δεκεμβρίου.
Μεγάλωσα με αγάπη.Πολύ αγάπη από γιαγιά και θεία.
Ίσως γι αυτό στην πορεία της ζωής μου είχα περίσσευμα για όλο τον κόσμο.
Η ζωή μου φέρθηκε πολύ καλά στους περισσότερους τομείς της ζωής μου.
Δεν υπολόγισα όμως πως δεν έχουμε τίποτα δεδομένο.
Έτσι ήρθαν και τα ανάποδα.
Εγώ όμως εκεί πείσμα.
Έπεφτα και ξανασηκωνόμουν.Δεν το έβαλα ποτέ κάτω.
Και σε όλον αυτό τον αγώνα,είχα πάντα δίπλα μου ανθρώπους για να με στηρίξουν.Οι περισσότεροι αγνωστοι σε όλους σας.Όμως τα συνεχόμενα προβλήματα που διαδέχονταν το ένα το άλλο φυσικό ήταν να τους κουράσει.Έφευγαν απ'την ζωή μου και τους δικαιολογώ,ο Θεός όμως μου έφερνε άλλους.
Τους ευχαριστώ όλους μέσα απ'την καρδιά μου.
Εγώ θα συνεχίσω να αγωνίζομαι.Εξ' άλλου έμαθα πια ότι ένας αγώνας είναι η ζωή μας μέχρι να φύγουμε απ'τον κόσμο.
Το όνειρό μου;
Να με αξιώσει ο Θεός να παίζω στο θέατρο ρόλους που θα με καταξιώνουν στον χώρο μου και στα μάτια όλων εσας,που με αγαπήσατε και πιστέψατε σε μένα.
Εύχομαι σε όλους ΥΓΕΙΑ,ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΓΑΠΗ!!!
Σας ευχαριστώ μέσα απ'την καρδιά μου.!!!
Καλή Χρονιά να έχετε!!!


ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: