ΣΙΝΕ

Κυριακή 15 Δεκεμβρίου 2013

Xάρης Ρώμας: τι αποκάλυψε για AIDS, μυστικό γάμο και το τέλος μιας κύησης

Αίσθηση έκαναν όσα είπε ο Χάρης Ρώμας στην τελευταία του συνέντευξη στο ΟΚ για τον μυστικό γάμο και την άγνωστη εγκυμοσύνη. Διαβάστε τη συνέντευξη του Χάρη Ρώμα:


«Όπως έχει πει και ο Ένγκελς που ήταν ο αρχηγός της προπαγάνδας: «Όταν καρφώνεις ένα καρφί στον τοίχο ακόμα και αν το βγάλεις μετά, η τρύπα θα μείνει». Είχα την δύναμη να σταθώ αλώβητος μπροστά σε αυτό το «περίεργο συμβάν» γιατί ξέρω ποιος είμαι και περιβάλλομαι και από ανθρώπους που ξέρουν καλά ποιος είμαι. Ο κοινωνικός μου περίγυρος αποτελείται από κανονικούς ανθρώπους που έχουν απεριόριστο σεβασμό απέναντι σε μένα αλλά και στην ίδια την ζωή γι αυτό και συνέχισαν να συμπεριφέρονται σαν να μην τρέχει τίποτα» τόνισε στο ΟΚ ο Χάρης Ρώμας.

Οι περισσότερες φήμες για τον γάμο του Χάρη Ρώμα στον οποίο αναφερόταν ήταν ότι τον έκανε με την ηθοποιό Μαριάννα Λαγουρού:

«Με την Μαριάννα δεν παντρευτήκαμε ποτέ. Είχαμε πάντα μια πολύ στενή σχέση, ζήσαμε αρκετά χρόνια μαζί αλλά δεν θέλω να αναφέρομαι σε κάτι που ανήκει στο παρελθόν.» Είναι αλήθεια ότι κάποια από τις συντρόφους του κυοφορούσε το παιδί του και απέβαλε; «Ναι είναι αλήθεια. Τα συναισθήματά μου ήταν ανάμεικτα. Από την μια θλιβόμουν αλλά μια άλλη πλευρά του εαυτού μου μου έλεγε ότι επειδή ήμουν πολύ νέος τότε δεν ήμουν έτοιμος και κατάλληλος για να γίνω πατέρας. Αυτό που κυρίως έκανα εκείνη την περίοδο ήταν να στηρίξω τη σύντροφό μου που αισθανόταν πολύ άσχημα με αυτό που συνέβη» δήλωσε ο Χάρης Ρώμας.

fimes.gr
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: