ΣΙΝΕ

Δευτέρα 13 Ιανουαρίου 2014

Γιάννης Μπεκιρόπουλος - "Ξέχασες το σ' αγαπώ" - Νέο τραγούδι...

Ακούστε το νέο τραγούδι του Γιάννη Μπεκιρόπουλου με τίτλο "Ξέχασες το σ' αγαπώ"!!!
Μουσική-Στίχοι : Γιάννης Μπεκιρόπουλος
Ενορχήστρωση: Δημήτρης Καραντωνίου


youtube.com

Κλαρίνο-Ney : Σταύρος Ιωαννίδης
Φωνητικά: Εύα Κουζούμη
Πλήκτρα : Δημήτρης Καραντωνίου
Artwork: Creative works by Aggelos for www.atcreative.gr
Φωτογραφία: Κika Photography
Μίξη-Master : Don Christo Kemanetzidis
Η ηχογράφηση έγινε στο : Home Studio K.D

Στίχοι
Πέντε το πρωί, έξω βροχή και παγωνιά
με συντροφιά τα γράμματα σου μετρώ τις ώρες που περνάν...
Ζάλη απ' το ποτό, όλοι μου λένε να τα παρατήσω
μα εγώ δεν κάνω πίσω, θα ΄ρθω να σε βρω....

Ξέχασες το σ' αγαπώ κι εσύ,
σβήστηκε απ' τα χείλη το φιλί...
Καλύτερα που έφυγες,εσύ ποτέ δεν έμαθες
πως είναι όταν αγαπάς πολύ...
Καλύτερα που ξέχασες εσύ ποτέ δεν ένιωσες
πως είναι να τελειώνει μια ζωή...

Ξένος μου 'χες πει, από εδώ και μπρος εσύ για μένα
είναι όλα τελειωμένα στα χείλη μου σιωπή...
Φεύγεις ξαφνικά, την πόρτα πίσω σου για πάντα κλείνεις
κι εξηγήσεις δε μου δίνεις, μόνο μια ματιά...

Ξέχασες το σ' αγαπώ κι εσύ,
σβήστηκε απ' τα χείλη το φιλί...
Καλύτερα που έφυγες,εσύ ποτέ δεν έμαθες
πως είναι όταν αγαπάς πολύ...
Καλύτερα που ξέχασες εσύ ποτέ δεν ένιωσες
πως είναι να τελειώνει μια ζωή...

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ


Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: