ΣΙΝΕ

Τετάρτη 29 Ιανουαρίου 2014

Δύσκολες ώρες για την Καίτη Φίνου. Το συγκινητικό μήνυμα στο facebook

Δύσκολες ώρες περνάει η Καίτη Φίνου αφού "έφυγε" από τη ζωή ο... πατριός της.
Την δυσάρεστη είδηση επιβεβαίωσε η ίδια η ηθοποιός μέσα από τον λογαριασμό της στο facebook.
H ίδια έγραψε: «Καλό σου ταξίδι μπαμπά μου.Την αδελφή μου να προσεχείς απο κει ψηλά. Γιατί η αρρώστια αυτή καταραμένη σε πήρε γρήγορα και χωρίς να υποφέρεις για μεγάλο διάστημα. Θα είσαι πάντα στην καρδιά μας» έγραψε χαρακτηριστικά.
Αρρώστησε πριν ένα χρόνο από καρκίνο η αδελφή μου. Στάθηκε παλληκάρι.
Το πολεμάει ακόμα.
Όμως μπαμπά μου η δική σου μορφή καρκίνου ήταν άγρια,επιθετική.Τόσο καιρό στην οικογένειά μας όλοι ήξεραν ότι μόνο η αδελφή μου είχε πρόβλημα.
Εσύ όμως μπαμπά μέσα σε 3 μήνες ελιωσες σαν το κεράκι.
Τα καταλάβαινες όλα. Ενοιωθες το τέλος.
Και σήμερα έφυγες ήρεμα, όπως ήρεμος ήσουν σε όλη σου την ζωή.
Σ'ευχαριστώ για όλα.
Καλό ταξίδι να έχεις.

gossip-tv.gr

ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: