ΣΙΝΕ

Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2014

ΑΝΕΚΔΟΤΟ: ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ

Μπαίνει μια Ξανθιά σε κατάστημα ηλεκτρικών ειδών:
- Θέλω να αγοράσω αυτήν την τηλεόραση, λέει στον καταστηματάρχη.
- Συγγνώμη κυρία μου, αλλά...

δεν πουλάμε σε Ξανθιές, της απαντάει.
Τσαντίζεται αυτή και φεύγει από το μαγαζί.
Πηγαίνει και βάφει τα μαλλιά της καστανά Και ξαναπάει στο μαγαζί.
- Ενδιαφέρομαι γι’ αυτήν την τηλεόραση, του λέει.
- Μα σας είπα, κυρία μου, δεν πουλάμε στις Ξανθιές, τις απαντάει.
Πάει και τα βάφει κόκκινα και ξαναπάει,
Αλλά γίνεται το ίδιο.
Πηγαίνει και αυτή και βάζει περούκα, βάζει γυαλιά και ξαναπάει στο μαγαζί.
- Θέλω να αγοράσω αυτήν την τηλεόραση,
του λέει
- Μα κυρία μου, πόσες φορές πρέπει να σας πω
ότι δεν πουλάμε σε Ξανθιές;;
- Μα πως καταλαβαίνεται ότι είμαι εγώ;;
τον ρωτάει.

Απλούστατα, αυτός είναι φούρνος μικροκυμάτων!!!



ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: