ΣΙΝΕ

Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2014

Σοκάρει ο Τριανταφυλλίδης: Η μάχη με τη νευρική ανορεξία!!!

Σε μία συγκλονιστική εξομολόγηση προχώρησε ο Ιάσονας Τριανταφυλλίδης ο οποίος μετά από...
ένα μεγάλο διάστημα αποχής από τα φώτα της δημοσιότητας, μιλά πρώτη φορά για τις δύσκολες στιγμές που πέρασε λόγω κατάθλιψης. mail to Εκτυπώστε το Αρθρο Μεγαλύτερα Γράμματα Μικρότερα Γράμματα «Πέρασα νευρική ανορεξία λόγω της κατάθλιψης. 

Έφτασα στο όριο να πεθάνω. Διήρκησε δυόμισι χρόνια. Είχα φτάσει 50 κιλά. Όταν φτάνεις σ" αυτή την κατάσταση αποφασίζεις αν θες να ζήσεις ή να πεθάνεις. Εγώ επέλεξα να ζήσω. Γνώρισα μια υπέροχη γυναίκα, μια σπουδαία ψυχολόγο, η οποία με βοήθησε πολύ. Μου είπε «Οφείλεις να σηκωθείς» Όλες αυτές οι αρρώστιες στηρίζονται στη δύναμη της θέλησης» αποκάλυψε. Και συνέχισε: «Βίωσα έντονο ψυχολογικό πρόβλημα που προκλήθηκε από το θάνατο της γιαγιάς μου. Έχω περάσει πολλά στη ζωή μου ανά καιρούς.

Με χτύπησαν αυτοκίνητα, πέρασα νευρική ανορεξία, βουλιμία, έμφραγμα αλλά είμαι από τους ανθρώπους που ότι και να τους συμβαίνει προχωρούν. Δεν έλεγα ποτέ το πρόβλημα μου. Πρώτα το έλυνα και ύστερα το απροκάλυπτα». Ο Τριανταφυλλίδης αναφέρθηκε και στις ανύπαρκτες πλέον σχέσεις του με την Ελένη Μενεγάκη, με την οποία συνεργάστηκαν στις αρχές της καριέρας της, στο Mega και ήταν από τους ανθρώπους που την είχαν στηρίξει. 

«Η Ελένη έχει αρχίσει πια να επαναλαμβάνει τα τρικ της. 
Βέβαια, λειτουργεί υπέρ της το γεγονός πως οι υπόλοιποι αντί να της απαντήσουν, την αντιγράφουν. 
Ένα επιτυχημένο πρότυπο όμως δεν το αντιγράφεις, αλλά του απαντάς. Αυτό είναι το πρόβλημα της ελληνικής τηλεόρασης. Έκανε κάτι που με ενόχλησε και εκεί διέκοψα κάθε σχέση. Είχα καλές αναμνήσεις και συναισθήματα για την Ελένη, χωρίς όμως να έχουμε ούτως ή άλλως κοινά σημεία. Δεν μας συνδέει κάτι.»

womenonly.gr
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: