ΣΙΝΕ

Κυριακή 23 Φεβρουαρίου 2014

ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΟ: Το βίντεο για τους μπαμπάδες που έκανε όλο τον κόσμο να δακρύσει!

Πολλές φορές δεν εκτιμάμε την αγάπη που μας δίνεται…
Παρακολουθήστε ένα συγκινητικό βίντεο για την αγάπη ενός πατέρα…


Μετάφραση υποτίτλων….
Θέλω έναν καλύτερο πατέρα
Ένας που να μην είναι κωφάλαλος (σημείωμα στη πλάτη της) ο πατέρας μου είναι κωφάλαλος

Ένας πατέρας σαν όλους τους άλλους πατεράδες (μαυροπίνακας) ο πατέρας μου είναι κωφάλαλος

Ένας πατέρας που να μπορεί ν’άκούει τις ελπίδες μου και τους φόβους μου

Ένας πατέρας που μιλάει και που με καταλαβαίνει (πατέρας στη νοηματική) «Σας παρακαλώ μην αφήσετε την κόρη μου να πάθει κάτι! Έχω λεφτά, έχω σπίτι! πάρτε τα όλα! Η κόρη μου δεν μπορεί να πεθάνει!» (πατέρας θυμάται – στη νοηματική) 

Φάε κι’άλλο αγάπη μου. Σε βοηθάει να μεγαλώσεις… (πατέρας θυμάται – στη νοηματική) Να είσαι καλή στο σχολείο…(πατέρας στη νοηματική) Η κόρη μου έχει γενέθλια σήμερα…(στην τούρτα) «Χρόνια Πολλά! Να είσαι πάντα χαρούμενη. Με αγάπη. Μπαμπάς» (πατέρας στη νοηματική) Γεννήθηκα κωφάλαλος. Λυπάμαι γι’αυτό. Δεν μιλάω σαν τους άλλους μπαμπάδες. Αλλά θέλω να ξέρεις πως σε αγαπώ με όλη μου την καρδιά.
(στο νοσοκομείο) Πάρτε το άιμα μου!
Δεν υπάρχουν τέλειοι πατεράδες..αλλά η αγάπη του θα είναι πάντα τέλεια.

Μη ξεχνάς να φροντίζεις αυτούς που σ’αγαπάνε!!!


flogit.gr ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: