ΣΙΝΕ

Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2014

Ανεξαρτητοποίηση Δημοτικού Συμβούλου Απόστολου Τσένη

Αγαπητές Συμπολίτισσες και Αγαπητοί Συμπολίτες,
Ξεκίνησα την ενασχόλησή μου με τα κοινά του τόπου μας με όνειρα και προσδοκίες, για να προσφέρω χωρίς ιδιοτέλεια και...
προσωπική σκοπιμότητα, αυτός άλλωστε ήταν και ο λόγος που εσείς με τιμήσατε με την ψήφο σας.

Σε όλη αυτή την πορεία μου, ποτέ δεν διαπραγματεύθηκα τις αξίες και τις αρχές μου και κυρίως δεν απεμπόλησα τους σκοπούς για τους οποίους αποφάσισα να ασχοληθώ με τα κοινά.
Πολιτική για μένα, είναι προσφορά, συμπαράσταση, βοήθεια, αλληλεγγύη με κάθε τρόπο στον συμπολίτη σου.

Πιστεύω ακράδαντα ότι, αυτά περιμένουν οι ψηφοφόροι μας όταν μας ψηφίζουν και όχι να μας δώσουν την ευκαιρία να βολευτούμε, με οποιονδήποτε τρόπο στο Δήμο.
Θα συνεχίσω να αγωνίζομαι γι’ αυτά τα ιδεώδη, όσο καιρό, θα έχω αυτή τη δυνατότητα. Θα συνεχίσω ν’ αγωνίζομαι για το Εμείς και όχι για το Εγώ.

Οι σημερινές τραγικές συνθήκες που ζούμε, δεν μας αφήνουν περιθώρια για πολυτέλειες και προσωπικές επιδιώξεις, δηλαδή βολέματα.
Επιτέλους, ας συνειδητοποιήσουμε ότι δεν έχουμε άλλα περιθώρια εκμετάλλευσης των συνανθρώπων μας.

Εξάλλου πιστεύω, το συνεχές παραλήρημα και η απαξιωτική συμπεριφορά μέσα σ’ ένα Δημοτικό Συμβούλιο, δεν συνέβαλαν ποτέ ουσιαστικά και ιδιαίτερα δεν βοήθησαν ποτέ καμιά Κοινωνία.
Από μια παράταξη ζητώ αξιοπρέπεια, ανιδιοτέλεια, διαφάνεια.

Όλα τα παραπάνω με αναγκάζουν να παραιτηθώ από τη Δημοτική Παράταξη «Μαζί Συνεχίζουμε» καταθέτοντας την ανεξαρτητοποίηση μου, νιώθοντας απελευθερωμένος και συγχρόνως πιστεύοντας ότι, από ένα άλλο μετερίζι θα συνεχίσω να αγωνίζομαι για έναν καλύτερο Δήμο Γρεβενών και για τους συμπολίτες μου που με ψηλά το κεφάλι, θα μπορούν να διεκδικούν αυτά που τους ανήκουν.


Με εκτίμηση, 
Απόστολος Τσένης
Δημοτικός Σύμβουλος

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: