ΣΙΝΕ

Δευτέρα 10 Μαρτίου 2014

«Όταν χωρίσαμε, είπα στο γιο μου "πάμε να ετοιμάσουμε τα πράγματα της μαμάς σου"!»

«Για περίπου τέσσερα χρόνια, από το 1977 έως και το 1980, ήμουν ο πιο ακριβοπληρωμένος τραγουδιστής στην Ελλάδα».

Στην εφημερίδα Πρώτο Θέμα και την Μαρία Λεμονιά μιλάει ο Γιάννης Φλωρινιώτης.

Ισχύει ότι είχατε τρελά κασέ;
Για περίπου τέσσερα χρόνια, από το 1977 έως και το 1980, ήμουν ο πιο ακριβοπληρωμένος τραγουδιστής στην Ελλάδα. Πήρα μυθικά μεροκάματα, εισέπραξα την αποθέωση του κόσμου και ο Τύπος μου έκανε πολυσέλιδα αφιερώματα. Γι' αυτό και δεν με ένοιαζε η λάσπη που έτρωγα. Όποιος είχε τα κότσια ας έκανε κριτική μπροστά μου!


Είναι αλήθεια ότι πριν από οκτώ χρόνια σάς εγκατέλειψε η σύζυγός σας;

Η γυναίκα μου ήθελε να χωρίσουμε κι εγώ το αποδέχτηκα νιώθοντας ότι ήθελε να πάει τη ζωή της παρακάτω. Όταν ήρθε μία μέρα ο γιος μου και μου είπε: «Μπαμπά, η μαμά θέλει να φύγει», εγώ του απάντησα: «Δεν πειράζει, αγόρι μου, πάμε κάτω να της ετοιμάσουμε τα πράγματα της».

gkourou.com

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: