ΣΙΝΕ

Παρασκευή 7 Μαρτίου 2014

Ηλίας Τζιοβίνκο: ''Έχω μετανοιώσει για κάποια πράγματα στην ζωή μου''!!!

Η πρώτη συνέντευξη του Ηλία Τζιοβίνκο!!!
Καταρχήν Καλησπέρα .. 
Πες μου τα νέα σου; Με τι ασχολείσαι αυτόν τον καιρό; 
Αυτό τον καιρό προσπαθώ να επικεντρωθώ στον χώρο εργασίας μου. Η αλήθεια είναι ότι...
η σημερινή κρίση μας έχει αγγίξει όλους λίγο πολύ, αλλά όλοι παλεύουμε για ένα καλύτερο αύριο.

Η Κρίση πιστεύεις έχει αγγίξει και έχει επηρεάσει τις ανθρώπινες συμπεριφορές;
H αλήθεια είναι ότι έχει επηρεάσει όλο τον κόσμο και φυσικά αυτό βγαίνει και στις καθημερινές ανθρώπινες συμπεριφορές ελπίζω πως αυτό κάποτε θα τελειώσει.

Πρόσφατα πραγματοποίησες την πρώτη σου Επαγγελματική φωτογράφιση ... Έχεις μετανοιώσει για πράγματα στην ζωή σου;
Πιστεύω πως κάποιες ευκαιρίες σήμερα στην ζωή δίνονται μία φορά. Σίγουρα έχω μετανοιώσει για κάποια πράγματα τα οποία έχω κάνει στο παρελθόν, αλλά σημασία έχει να θέλεις να αλλάξεις και να γίνεις καλύτερος άνθρωπος.

Την κριτική των άλλων την δέχεσαι; 
Πιστεύω το να ασχολούνται με σένα ορισμένοι άνθρωποι, σημαίνει ότι ίσως κάτι έχεις που αυτοί δεν έχουν φυσικά και δέχομαι την κριτική είτε είναι θετική είτε είναι αρνητική γιατί μου δίνει δύναμη να εξελιχθώ για κάτι καλύτερο.

Τα επόμενα σχέδια για τα επαγγελματικά σου ποια είναι; 
Θα ήθελα να πραγματοποιήσω κάποια πράγματα τα οποία πιστεύω σε λίγο καιρό ίσως θα ξεκινήσουν.

Ο έρωτας τι ρόλο παίζει στη ζωή σου; 
Είναι ένα ωραίο συναίσθημα όταν υπάρχει και από τις δύο πλευρές και σήμερα πιστεύω το βασικότερο στην ζωή είναι η αληθινή Αγάπη.

H ιδανική Γυναίκα για σένα; 
Ιδανική Γυναίκα για μένα ... Πιστεύω πως η ιδανική γυναίκα για μένα είναι αυτή η οποία θα είναι δίπλα μου και θα με στηρίζει γι' αυτό που είμαι ..

Αυτό το διάστημα υπάρχει κάτι στην ζωή σου; 
Χμμμμμ..... ( Γέλια )

Πως θα περιέγραφες τον εαυτό σου;
Πιστεύω το να μιλάς για τον εαυτό σου σήμερα είναι κάτι γενικό διότι ο καθένας μπορεί να πει ότι θέλει, οπότε νομίζω το βασικότερο είναι να σε γνωρίζει ο άλλος και να έχει αυτός γνώμη για σένα.

Μια τελευταία λέξη-φράση για τους αναγνώστες για να κλείσουμε;
Εύχομαι Αγάπη και Υγεία σε όλο τον Κόσμο.
Σας ευχαριστώ

Σ’ ευχαριστούμε πολύ

Δείτε φωτογραφίες εδώ

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: