ΣΙΝΕ

Κυριακή 30 Μαρτίου 2014

ΔΗΛΩΣΗ-ΣΟΚ της Μελέτη! «Πονούσα ακόμα και στο σeξ»!!!

Καλεσμένη στην εκπομπή της Ναταλίας Γερμανού ήταν η Ελεονώρα Μελέτη η οποία μεταξύ άλλων μίλησε για το πρόβλημα υγείας που την ταλαιπωρεί εκ γενετής.
Διαβάστε τι είπε:...

«Πέρυσι ταλαιπωρήθηκα πολύ γιατί έχω ένα πρόβλημα εκ γενετής με τη μέση μου το οποίο επιδεινώθηκε πολύ. Υπήρχαν περίοδοι που δεν μπορούσα ούτε να περπατήσω, ούτε να καθίσω, να φορέσω ψηλό ή χαμηλό παπούτσι. Ήμουν πάρα πολύ ευέξαπτη, μου είχαν κόψει όλες τις δραστηριότητες που για εμένα αποτελούν διέξοδο στην καθημερινότητα…» είπε αρχικά για να παραδεχθεί στη συνέχεια: «Πονούσα ακόμα και στο σeξ».
Δείτε το βίντεο:

aniwthoi
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: