ΣΙΝΕ

Παρασκευή 28 Μαρτίου 2014

"Θέλω να σε ξαναδώ" - Notis Sfakianakis (Classic guitar accoustic version Δήμος Ζαγάρης)

Ο Δήμος Ζαγάρης αυτή τη φορά ερμηνεύει διασκευή από το γνωστό τραγούδι του Νότη Σφακιανάκη "Θέλω να σε ξαναδώ"

Ο Δήμος Ζαγάρης έχει κάνει...
αρκετές ενορχηστρώσεις, διασκευές ελληνικών αλλά και ξένων 
κομματιών και σύντομα θα σας παρουσιάσει την δουλειά του από μουσικές επιτυχίες καθώς
και διάφορα μουσικά ακούσματα..

Ο ταλαντούχος τραγουδιστής κατάγεται από τη γειτονική Βέροια και εκτός από την ασχολία του με τη μουσική, συγχρόνως σπουδάζει Πληροφορική στο Α.Τ.Ε.Ι Δυτικής Μακεδονίας στην Καστοριά.
Μπορείται να τον βρείτε και στα παρακατω site

Είναι το γράμμα δράμα που σκοτώνει
τις νύχτες δεν μπορώ να κοιμηθώ
στο τζάμι μια γραμμή πάνω στη σκόνη
είν' από τότε που ήσουνα εδώ

Μου γράφεις η αγάπη δεν τελειώνει
και από τότε έχω να σε δώ
μου άφησες το χέρι και κρυώνει
δεν ξέρω τι να κάνω τι να πω

Θέλω να σε ξαναδώ
δε θέλω πια να ζω
χωρίς να σε αγγίζω
Θέλω να σε ξαναδώ
κουράστηκα να ζω
στο μαύρο και στο γκρίζο

Τα μάτια μου κοιτάζουν στη γωνιά σου
εκείνο το γλαστράκι το μικρό
που μου `χες φέρει απ' τη γειτονιά σου
και μου `χες πει να ζήσεις Σ' αγαπώ

Μου έλεγες θα είμαι εδώ κοντά σου
και από τότε έχω να σε δω
μυρίζει η κάμαρη απ `τ' άρωμά σου
δεν ξέρω τι να κάνω τι να πω

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: