ΣΙΝΕ

Κυριακή 16 Μαρτίου 2014

Σε ποια Ελληνίδα παρουσιάστρια ανήκει αυτό το ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ σπίτι; (PHOTOS)

Η σεφ και παρουσιάστρια, έχει «στολίσει» το σπίτι της σύμφωνα με το προσωπικό της γούστο, και όπως λέει, λατρεύει τη...
διακόσμηση των εσωτερικών χώρων.Η Ελένη Ψυχούλη παραδέχεται πως ήταν πάντοτε λάτρης του κιτς, το οποίο θεωρεί πως είναι «η πιο υψηλή μορφή τέχνης. Συνδυάζει τον αυθορμητισμό, το χιούμορ, τη δεύτερη ματιά και την παιδικότητα.Λατρεύω το κιτς και μαζεύω κιτς πράγματα, μαζί με τον φίλο μου, Βασίλη Καλλίδη. Αν δεν ήμουν η Ελένη, θα ήμουν το κιτς!».

Πάντως αν κρίνουμε από τις δηλώσεις της, μόνη της το «χαίρεται» το πανέμορφο σπίτι η Ελένη Ψυχούλη, μιας και δεν δίστασε ν΄αποκαλύψει, πως «είμαι μόνη μου 8-9 χρόνια».










Athensmagazine.gr

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: