ΣΙΝΕ

Πέμπτη 20 Μαρτίου 2014

Πόπη Τσαπανίδου: «Γιατί έπαιξα σε ταινία και πώς αισθάνομαι όταν με θεωρούν sex

Η Πόπη περπάτησε στο κόκκινο χαλί σαν ηθοποιός και μας περιγράφει πώς ένοιωσε...
Η Πόπη είναι η γυναίκα, η δημοσιογράφος, που επιβίωσε στο κόσμο της τηλεόρασης χωρίς να...
έχει την εμφάνιση bibo, επιλέγοντας τον δύσκολο και κυρίως αντρικό κόσμο της καθημερινής πολύωρης και ζωντανής ενημέρωσης.
Και τα κατάφερε κάτι παραπάνω από μια χαρά. Εδραιώθηκε μέχρι που πρόσφατα ανακαλύψαμε και ένα άλλο της ταλέντο. Στην ταινία «Το μικρό ψάρι» έχει ένα μικρό, αλλά σημαντικό και εντυπωσιακό ρόλο που έκανε όλα τα Media να ασχοληθούν μαζί της!

Δεν περίμενα ποτέ ότι θα σου έπαιρνα συνέντευξη με αφορμή κινηματογραφική ταινία, στην οποία έχεις ρόλο. Σου φαίνεται αστείο, σουρεαλιστικό, περίεργο;
Γιατί το φανταζόμουν εγώ; Ούτε στο πιο τρελό μου όνειρο. Το λες και σουρεάλ. Και περίεργο. Αλλά τελικά ωραίο.

Όταν σου έγινε η πρόταση για την ταινία, πόση ώρα σου πήρε για να απαντήσεις θετικά;
Πήγα στο ραντεβού με τον Οικονομίδη, έχοντας αποφασίσει να δεχτώ την πρόταση. Απλά πίστευα ότι μου είχε έναν ρόλο σχετικό με την κανονική μου ζωή. Τη μαφιόζα δεν την είχα φανταστεί. Δεν ξαφνιάστηκα όμως. Είχα κάνει ιδιαίτερα βλέποντας τις ταινίες του. Ήξερα.

Ποιος ήταν ο μεγαλύτερος σου φόβος πριν δεχτείς και ποιος αργότερα;

Αν θα καταφέρω να ανταποκριθώ σ' αυτό που θέλει. Τύπου...τι σχέση έχω εγώ με την υποκριτική... θα καταφέρω να είμαι πειστική; Τέτοιες σκέψεις.

Ποια ήταν η μεγαλύτερη δυσκολία που αντιμετώπισες;
Να ξεκλειδωθώ. Να πάψω να ντρέπομαι. Να "γίνω" αντί να "πω". Respect στους ηθοποιούς. Δεν φανταζόμουν πόσο σκληρή δουλειά είναι.

Όταν είδες την ταινία, πώς σου φάνηκε; Τι ένιωσες;
Ένοιωσα περήφανη για τον Οικονομίδη. Τον Μουρίκη... τους υπόλοιπους ηθοποιούς. Τους καμάρωσα. Ακόμα τους καμαρώνω. Θα τους κρατήσω στην καρδιά μου για πάντα. Κέρδισα φίλους μέσα από το "Μικρό Ψάρι"

Θα το ξανάκανες ή μια φορά φτάνει;
Ειλικρινά δεν ξέρω τι να σου απαντήσω. Αυθόρμητα θα σου πω: ποτέ μην λες ποτέ.
Πώς αισθάνθηκες στο κόκκινο χαλί στο φεστιβάλ Βερολίνου; Ένιωσες κάτι, έστω και ελάχιστο απ' την αίγλη των star;
Μαγικά. Από τις πιο όμορφες εμπειρίες μου. Το καταχάρηκα, το απόλαυσα, το έζησα μέχρι τέλους. Είχα μόνιμο καρφιτσωμένο χαμόγελο σ όλο το πρόσωπό μου.

Διάβασα καλές κριτικές για σένα όπως ότι «είχες καλή απόδοση, στέκεσαι ίσα με τους άλλους και η παρουσίας σου δεν είναι μείον»(Π. Τιμογιαννάκης). Πώς αισθάνεσαι διαβάζοντας κάτι παρόμοιο και επίσης, τις κακές μπήκες σε πειρασμό να τις διαβάσεις;
Αγαπώ Τιμογιαννάκη. Τον ευχαριστώ πολύ. Διάβασα και έμαθα. Κακά και καλά. Χάρηκα και στεναχωρήθηκα. Ανθρώπινα είναι αυτά. Αυτό που ήθελα ήταν να μην είμαι η παραφωνία στην ταινία του Γιάννη. Μακάρι να τα κατάφερα και οι υποδείξεις του να έπιασαν τόπο. Πάντως το βλέμμα της μαφιόζας που κάνω στην ταινία, δεν το έχω δει ποτέ όταν κοιτάζομαι στον καθρέφτη μου. Άλλος άνθρωπος.

Μετά από τόσα χρόνια καθημερινής και πολύωρης ζωντανής εκπομπής, θεωρείς ότι σε ξέρει καλά ο τηλεθεατής ή υπάρχει κάποιο κομμάτι σου που το κρατάς μόνο για σένα και «κρυφό» από τις κάμερες;
Μα φυσικά...Δεν αρκούν τρεις ώρες εκπομπής για να ξεδιπλώσω οοοόλες τις πτυχές του ταλαντούχου εαυτού μου! (γέλια) Σοβαρά τώρα. Σαφώς και υπάρχουν πλευρές μου που δεν δίνεται η ευκαιρία να φανούν μέσα από μια ενημερωτική εκπομπή.

Το γεγονός ότι υπάρχεις σταθερά τα τελευταία χρόνια σε κάθε πιθανή λίστα που αφορά sexy ή ωραίες διάσημες ελληνίδες πώς το σχολιάζεις; Σε κολακεύει, σε ξαφνιάζει, καλύπτει τη γυναικεία ματαιοδοξία σου ή σε αφήνει αδιάφορη;
Σοβαρά τώρα. Υπάρχει γυναίκα που της λες ότι είναι καλοβαλμένη και τσαντίζεται; Κολακευτικό είναι. Ελπίζω μάλιστα σύντομα να καταφέρω να συμπεριληφθώ και στις λίστες με τις πιο ωραίες διάσημες του κόσμου. Τρέμε Ζιζέλ! Ποια Μιράντα Κερ...

Πώς είναι για μια ωραία γυναίκα να μεγαλώνει;
Δεν ξέρω! Γιατί δεν βρίσκετε μία να την ρωτήσετε;

Πότε θα βγει στον αέρα το νέο ipop.gr
Όπου να ναι βγαίνει. Μέχρι το τέλος του Μάρτη; Βάλτε το στα bookmarks ΤΩΡΑ (για να μην ξεχνιόμαστε) και τσεκάρετέ το καθημερινά. Το αποτέλεσα θα σας ανταμείψει για την επιμονή.

Τι διαφορές θα έχει το νέο site και πόσες ώρες ασχολείσαι μαζί του;
Μόλις έπιασες το αγαπημένο μου κομμάτι. Το νέο ipop.gr δεν έχει καμία σχέση με το παλιό. Όταν λέμε καμία είναι σαν την Ανατολή με τη Δύση. Είναι μια πολύ-πλατφόρμα με πρωτογενή θέματα ρεπορτάζ και προτάσεις για όσα απασχολούν τη ζωή μας σήμερα. Το καμάρι μας όμως είναι το webTV με γρήγορες έξυπνες χιουμοριστικές ενημερωτικές εκπομπές με γνωστούς παρουσιαστές, αλλά και νέες φατσούλες, που θα γίνουν οι επόμενοι διάσημοι! Ξεκινάμε με 7 εκπομπές. Μια από αυτές την παρουσιάζω εγώ. Θα με δείτε σε ένα "ρόλο" που δεν με έχετε συνηθίσει -καμία σχέση με το ρόλο της ταινίας!
Ανάμεσά στα άλλα ξεχωρίζει το social e-shop μας. Μια πλατφόρμα μέσω της οποίας όποιος θέλει θα μπορεί να πουλήσει τα αντικείμενα που δημιουργεί ή εμπορεύεται εκτός διαδικτύου. Και αυτά είναι μόνο η αρχή. Stay tuned!


*σκηνή από την ταινία «Το Μικρό Ψάρι»
ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO

queen.gr

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: