ΣΙΝΕ

Δευτέρα 14 Απριλίου 2014

Το γέλιο κάνει καλό: 10 ανέκδοτα με γιατρούς + VIDEO

Και αφού σε αυτό το κείμενο δεν θα διαβάσετε κάποιο ιατρικό παράδοξο, ή κάποια έρευνα πανεπιστημίου, δημοσιευμένη σε περιοδικό, ή κάποιο ιατρικό πρωτόκολλο, ας ξεκινήσουμε:


ΑΝΕΚΔΟΤΟ 1
- Γιατρέ μου, η καρδιά μου χτυπάει ακανόνιστα.
- Μην ανησυχείτε. Σε λίγο θα σταματήσει!

ΑΝΕΚΔΟΤΟ 2
- Γιατρέ, κάθε φορά που πίνω τσάι με πονάει το δεξί μου μάτι.
- Το κουταλάκι το βγάζετε?

ΑΝΕΚΔΟΤΟ 3
- Γιατρέ, έσπασα το χέρι μου σε δυο μέρη.
- Να αποφεύγετε αυτά τα δύο μέρη.


ΑΝΕΚΔΟΤΟ 4
Ένας άντρας δεν αισθάνεται καλά, πάει στο γιατρό για τσεκάπ. Έρχεται ο γιατρός με τα αποτελέσματα των εξετάσεων

- Δυστυχώς έχω πολύ άσχημα νεα. Είσαι βαριά άρρωστος! Σου μένει ελάχιστος χρόνος ζωής!
- Γιατρέ μου! Πόσος χρόνος μου μένει;
- Δέκα.
- Δέκα, τι; Μήνες; Βδομάδες; Τι;
- Εννιά… οχτώ… επτά…

ΑΝΕΚΔΟΤΟ 5
- Γιατρέ, κατάπια το κλαρίνο μου.
- Είστε τυχερός που δεν είστε πιανίστας.

ΑΝΕΚΔΟΤΟ 6
Στον ψυχίατρο:
- Γιατρέ, ήμουνα χάλια και προσπάθησα να αυτοκτονήσω με 50 ασπιρίνες.
- Σοβαρά; Και τι έγινε ;
- Μετά τις δυο πρώτες ένιωσα πολύ καλύτερα.


ΑΝΕΚΔΟΤΟ 7
Γιατρός: Έχετε μία σπάνια αρρώστια, σας συνιστώ να κάνετε πολλά αμμόλουτρα.
Ασθενής: Και με τα αμμόλουτρα θα θεραπευτώ, γιατρέ μου;

Γιατρός: Όχι, τα αμμόλουτρα είναι για να συνηθίσετε την ιδέα του χώματος.

ΑΝΕΚΔΟΤΟ 8
Στο επιστημονικό συνέδριο:
Σε μια επιστημονική διάλεξη ένας επιστήμονας ετοιμάστηκε να παρουσιάσει τις διαπιστώσεις του. Συγκεντρώνονται όλοι οι επιστήμονες για την διάλεξη, και πάνω στο έδρανο υπήρχε ένας βάτραχος.

- Πήδα, λέει ο επιστήμονας στον βάτραχο.
Ο βάτραχος πηδάει.
Το κόβει το ένα πόδι ο επιστήμονας…
- Πήδα, λέει.
Ο βάτραχος πηδάει.
Του κόβει και το δεύτερο πόδι…
- Πήδα, λέει στον βάτραχο.
Ο βάτραχος πηδάει.
Του κόβει και το τρίτο πόδι…

- Πήδα, λέει στον βάτραχο.
Ο βάτραχος πηδάει.
Του κόβει και το τέταρτο πόδι…
- Πήδα, λέει στον βάτραχο.
Τίποτε ο βάτραχος.
- Πήδα! λέει ο επιστήμονας πιο δυνατά…

Τίποτε ο βάτραχος.
- Πήδα, λέει φωνάζοντας πια ο επιστήμονας…
Τίποτε ο βάτραχος.

- Αυτή είναι η τρομερή διαπίστωση κύριοι, λέει ο επιστήμονας στο κοινό του. Εάν κόψουμε και τα τέσσερα πόδια από έναν βάτραχο, ο βάτραχος κουφαίνεται.



ΑΝΕΚΔΟΤΟ 9
- Γιατρέ μου, θα ήθελα να έχω και μια δεύτερη γνώμη.
- Βεβαίως! Ελάτε ξανά αύριο.

ΑΝΕΚΔΟΤΟ 10
Στον οδοντίατρο:
- Πόσα θέλετε γιατρέ, για να μου βγάλετε το χαλασμένο δόντι?
- 200 Ευρώ.
- 200 Ευρώ για δουλειά λίγων λεπτών?
- Αν θέλετε, μπορώ να κάνω την εξαγωγή πάρα πολύ αργά…

ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO


invitromagazine.gr

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: