ΣΙΝΕ

Κυριακή 13 Απριλίου 2014

ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΑΡΓΥΡΩΣ Θ. ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟΥ

''ΑΝΑΤΡΟΠΗ-ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ''
Φίλες & Φίλοι
 Με χαρά θα ήθελα να σας ανακοινώσω την υποψηφιότητα μου   ως Περιφερειακή Σύμβουλος με τον συνδυασμό ''Ανατροπή- Δημιουργία'' του Θεόδωρου Καρυπίδη.
 Έτσι θα μου δοθεί η ευκαιρία να εκφράσω και εγώ την...αγωνία μου για τα όσα συμβαίνουν σήμερα στην πατρίδα μου και ιδιαίτερα στην περιφέρεια μου  εις βάρος όλων των πολιτών αλλά κυρίως των ανθρώπων της γενιάς μου.
   Ασφαλώς η ηλικία μου  (22ετών), πέρα των σπουδών, ατομικών, εσωτερικών και εξωτερικών αναζητήσεων δεν μου δίνει τη δυνατότητα επαγγελματικών εμπειριών  εν αντιθέσει αυτών των συνυποψηφίων μου και όχι μόνο που αναμφίβολα σέβομαι ,εκτιμώ και θαυμάζω.
  Κατάγομαι  από την Νεάπολη Βοΐου ,κόρη του Ξανθόπουλου Θεόδωρου  αγρότη-επιχειρηματία και της Καπλάνογλου Ευαγγελίας γεωπόνου με κατάστημα φυτοπροστατευτικών προϊόντων.
  Φοίτησα στο Δημοτικό,Γυμνάσιο και Λύκειο Νεάπολης Βοΐου. Παράλληλα τελείωσα τις ανάλογες σπουδές της Αγγλικής και Γερμανικής γλώσσας. Από μικρή ηλικία εργαζόμουν βοηθώντας τον πατέρα μου στις αγροτικές εργασίες και την μητέρα μου στο κατάστημα των φυτοφαρμάκων. Έτσι δεν ήταν τυχαία η πρώτη επιλογή μου  στις Πανελλήνιες εξετάσεις  του 2010 να είναι η Γεωπονική επιστήμη και τεχνολογία. Ένας ακόμη σημαντικός λόγος γι αυτή μου την επιλογή ήταν η υποχρέωση που ένιωθα  απέναντι στους εξαιρετικούς ανθρώπους που γνώρισα δίπλα  στους γονείς μου, γεωργούς και κτηνοτρόφους, να προσφέρω τις εξειδικευμένες γνώσεις που θα αποκτούσα.
  Όσον αφορά τα προσωπικά μου ενδιαφέροντα'  μου αρέσει πολύ ο χορός  και έτσι συμμετείχα  στα τμήματα της Εύξεινου Λέσχης Ποντίων Νεάπολης. Παράλληλα λατρεύω τη μουσική γιαυτό απέκτησα γνώσεις στο ακορντεόν και το πιάνο. Μεγάλη μου αγάπη αποτελεί και η ζωγραφική. Έχοντας γνώσεις γραμμικού και ελεύθερου σχεδίου κατέκτησα την 2η θέση στη Δυτική Μακεδονία στον 11ου Πανελλήνιο μαθητικό διαγωνισμό ζωγραφικής το 2005.
  Εδώ και αρκετό καιρό αποτελώ μέλος της 10μελούς  ερευνητικής ομάδας που ασχολείται με τη δημιουργία της εκπομπής ''ΑΕΙΦΟΡΙΑ'' του Σταύρου Καπλάνογλου  για το FLASH.TV και στη συνέχεια  αναρτάτε  στο διαδικτυακό κανάλι FY(κενό)KA. Η εκπομπή ασχολείται με θέματα της φύσης και του περιβάλλοντος αλλά και με τα προβλήματα των αγροτών . Όλα  τα μέλη της ερευνητικής ομάδας  εργάζονται αφιλοκερδώς.
   Η υποψηφιότητά  μου, αυτή στα κοινά, δεν αποτελεί αρχή αλλά συνέχεια! Από μικρή ενδιαφερόμουν για τους γύρω μου παίρνοντας πρωτοβουλίες και βοηθώντας τους συμμαθητές μου , οι οποίοι με την σειρά τους με τίμησαν ψηφίζοντας με ως πρόεδρο του 5μελούς συμβουλίου (στο Δημοτικό- Γυμνάσιο& Λύκειο) και αντιπρόεδρο του 15μελούς συμβουλίου στο Λύκειο. Δεν θέλησα όμως να αναμειχθώ  στον φοιτητικό συνδικαλισμό  διότι απεχθάνομαι την κομματικοποίηση και όσα άσχημα  απορρέουν απ' αυτήν.
 Σύντομα ελπίζω να μπορέσω να δημοσιοποιήσω τις ιδέες, σκέψεις και προτάσεις μου για αρκετά θέματα που αφορούν την περιφέρεια αλλά και την γενιά μου. Φυσικά πάντα κατά το μέτρο των δυνατοτήτων μου.

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: