ΣΙΝΕ

Τετάρτη 16 Απριλίου 2014

Η Μαρία Μπακοδήμου μας αφήνει με το ΣΤΟΜΑ ΑΝΟΙΧΤΟ! "Έχω κάνει ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ.....

Η Μαρία Μπακοδήμου δεν κρύβεται...
Είναι από τις πιο όμορφες και περιποιημένες γυναίκες της τηλεόρασης. Η παρουσιάστρια Μαρία Μπακοδήμου δεν κρύβει πως έχει κάνει... botox και μιλά ανοιχτά για τις ανασφάλειές της. "Έχω κάνει τρεις φορές botox"...
Αλλά δεν πιστεύω ότι με τις επεμβάσεις καθυστερείς τον χρόνο ή δεν του επιτρέπεις να σε αλλάξει. Δεν γίνεται να είσαι πενήντα και να μην φαίνεται. Το πολύ πολύ να δείχνεις πενήντα με φουσκωμένα χείλη και τσίτα δέρμα», λέει σε γνωστό εβδομαδιαίο περιοδικό.

Η παρουσιάστρια είναι ευγνώμων για τη ζωή της: «Ξυπνάω κάθε πρωί χαρούμενη. Έχω πολλούς λόγους να είμαι ευγνώμων για όσα έχω. Τουλάχιστον μια φορά την ημέρα, ευχαριστώ το Θεό για τη ζωή που μου έχει χαρίσει», λέει, ενώ μιλά και για τις ανασφάλειές της. «Να είμαι ηλικιωμένη χωρίς έσοδα.
Με στεναχωρεί, με πληγώνει πάρα πολύ η εικόνα των ανθρώπων που είναι στην τρίτη ηλικία, παίρνουν συντάξεις πείνας και δεν έχουν την δυνατότητα ν’ αγοράσουν ούτε τα φάρμακά τους»...

athenamagazine

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: