ΣΙΝΕ

Τετάρτη 9 Απριλίου 2014

Ανακοίνωση Υποψηφιότητας Απόστολου Τσένη

Φίλες και φίλοι,

Μετά την τιμητική πρόταση από τον υποψήφιο Δήμαρχο Γρεβενών, Γιώργο Δασταμάνη, για τη συμμετοχή μου στο ανεξάρτητο ψηφοδέλτιο της νίκης και στην κοινή προσπάθεια μας για έναν καλύτερο Δήμο Γρεβενών και σε συνδυασμό με...
την αγάπη μου για τα κοινά του τόπου μας, τους συμπολίτες μου αλλά και τον τόπο όπου επέλεξα να ζω και να μεγαλώνω τα παιδιά μου αποφάσισα να συμμετέχω ενεργά στις επερχόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές του Μαΐου, γιατί εμπιστεύομαι τον Γιώργο Δασταμάνη και τους συνυποψήφιους μου.

Σε αυτό τον αγώνα σας καλώ να στηρίξετε τον συνδυασμό μας «Γρεβενά - Συμμετέχω ενεργά» δίνοντας μας την ευκαιρία να υλοποιήσουμε τα πιστεύω μας για ένα καλύτερο αύριο στο Δήμο Γρεβενών.


Με εκτίμηση,
Απόστολος Ι. Τσένης
Δημοτικός Σύμβουλος Δήμου Γρεβενών

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: