ΣΙΝΕ

Τρίτη 15 Απριλίου 2014

ΧΡΗΣΤΟΣ ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ-Σ΄ΑΓΑΠΩ ΠΟΛΥ - new digital single (4-2014)

Ο ΧΡΗΣΤΟΣ ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ έρχεται σήμερα άκρως ανανεωμένος και μας παρουσιάζει το καινούριο του digitalsingle ένα τραγούδι άκρως ανεβαστικό με τίτλο "Σ΄ΑΓΑΠΩ ΠΟΛΥ".

                                                                     Ένα σύγχρονο μοντέρνο τραγούδι για τους λάτρεις του είδους.Τραγούδι που θα αγαπήσετε με το πρώτο άκουσμά εσείς και οι ακροατές του σταθμού σας και θα πάρει μια ιδιαίτερη θέση στην καρδιά σας. 

Ο ΧΡΗΣΤΟΣ ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ είναι εκπρόσωπος της νεότερης γενιάς των λαϊκών τραγουδιστών που με την παρουσία τους στηρίζουν δυναμικά την δισκογραφία και την νυχτερινή διασκέδαση. Γνωστό πρόσωπο στην ελληνική δισκογραφία που έρχεται να μας κερδίσει με την φωνή του, τις μουσικές του και τα τραγούδια του που αν και κινείται κυρίως στο λαϊκό χώρο, περιέχει μουσικές εκπλήξεις.

Αναζητείτε τον στις ζωντανές του εμφανίσεις και απολαύστε μια σπουδαία φωνή του σύγχρονου λαϊκού τραγουδιού.

Μουσική: Alfred Sula - Γιάννης Τσότσης
-Στίχοι: Στέλιος Λάμπρου
Ενορχήστρωση: Στέλιος Λάμπρου
-Επιμέλεια Παραγωγής: Στέλιος Λάμπρου
Διεύθυνση Παραγωγης: Δημήτρης Τσιανάκας
-Κυκλοφορεί απο την Real Music
Mixing - Recording: Studio G & C & Larry
-Βιολιά: Romeo

Δειτε το VIDEO CLIP

Καλή Ακρόαση...
https://www.youtube.com/watch?v=ZUP8DaEuYxQ

Χρήστος Ανδρουλάκης - Σ`αγαπώ πολύ | Νέο Τραγούδι
▶Like Facebook Page: https://www.facebook.com/xronismuzic
Για να μαθαίνετε πρώτοι όλες τις νέες κυκλοφορίες...

Στίχοι - Lyrics

Σ' αγαπώ, πολύ, σ' αγαπώ πολύ
Είσαι στο μυαλό μου μέσα στο κορμί..!

Έφυγες και νιώθω μέσα μου κενό
Είσαι μέσα στο μυαλό μου κάθε ένα λεπτό
Μη με βασανίζεις άλλο σε παρακαλώ
Γύρνα πίσω θα πεθάνω, άκου τι θα πω...

Σ' αγαπώ, πολύ, σ' αγαπώ πολύ
Είσαι στο μυαλό μου μέσα στο κορμί..!

Μέσα μου εγώ πονάω μου λείπεις σε ζητώ
Έφυγες και τώρα νιώθω μέσα μου κενό
Γύρνα πίσω θα πεθάνω σε παρακαλώ
Μη με βασανίζεις άλλο, άκου τι θα πω... 

Σ' αγαπώ, πολύ, σ' αγαπώ πολύ
Είσαι στο μυαλό μου μέσα στο κορμί..!

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: