ΣΙΝΕ

Παρασκευή 18 Απριλίου 2014

Πασίγνωστη ηθοποιός σε απόγνωση: «Με τον σύζυγό μου, έχουμε να κάνουμε sex από τον Δεκέμβριο!»!

Πασίγνωστη ηθοποιός ανοίγει την καρδιά της και μιλά για τα προβλήματα στον γάμο της και την σεξουαλική της ζωή.

Το αποκάλυψε σε συνέντευξή της η...

 Tori Spelling... ότι έχει να κάνει sex με τον Dean McDermott εδώ και τέσσερις μήνες!

Τι και αν ο σύζυγός της είναι εθισμένος στο sex; Τι και αν τον έστειλε σε κλινική αποτοξίνωσης;

Σε συνέντευξή της στο περιοδικό «Us Weekly», είπε: «με τον Dean έχουμε να κάνουμε sex από τον Δεκέμβριο».
Πώς αντέδρασε η ηθοποιός όταν έμαθε για την απιστία του; «Στην αρχή όταν μου το είπε ο εκπρόσωπος τύπου μου, δεν τον πίστεψα. Μια εβδομάδα μετά, ένα νέο δημοσίευμα που βγήκε, τάραξε τόσο πολύ τον σύζυγό μου, που κατάλαβα πως το χειρότερο είχε συμβεί. 
Ο Dean μου μίλησε για όλο το Σαββατοκύριακο που πέρασε με την 28χρονη Emily. Δεν του ζήτησα πολλές λεπτομέρειες. Απλά να μου πει τα γεγονότα. Άκουγα και προσπαθούσα να μην κλάψω ή να δείξω κάποιο συναίσθημα. Δεν έκλαψα τελικά. 

Ούτε κι εκείνος! Έδειχνε μετανιωμένος!»

gossip-tv.gr

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: