ΣΙΝΕ

Παρασκευή 2 Μαΐου 2014

Π.ΨΩΜΙΑΔΗΣ: «ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΨΩΜΙΑΔΗΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΦΥΛΛΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ»

Απαντώντας σε δημοσίευμα της εφημερίδας “Μακεδονία” (30-4-2014), ο πρόεδρος του κόμματος ΠΑΤΡΙ.Δ.Α. και υποψήφιος ευρωβουλευτής με την "Ένωση για την Πατρίδα και το Λαό" Παναγιώτης Ψωμιάδης δήλωσε
τα εξής:

«Κρίμα το ξενύχτι. Ο γνωστός άγνωστος συντάκτης του ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟΥ της εφημερίδας “Μακεδονία” δεν άκουσε ή μάλλον δε θέλησε να ακούσει στην εκπομπή του Γιάννη Πρετεντέρη, ότι η τροπολογία που ζήτησα να φέρουν ήταν για να έχω το δικαίωμα να συμμετάσχω ως υποψήφιος στις δημοτικές εκλογές και όχι ασφαλώς για να με «απαλλάξουν από τη βάσανο των δικαστηρίων». Άλλοι χρησιμοποιούν τη βουλή για να πάρουν συγχωροχάρτια. Εγώ έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στην ελληνική δικαιοσύνη και είμαι βέβαιος για τη δικαίωσή μου στο τέλος. Όσον αφορά στην εφημερίδα “Μακεδονία” ένα έχω να πω: τους καταλαβαίνω. Μόνο με το όνομα Ψωμιάδης μπορούν να πουλήσουν κανένα φύλλο παραπάνω…»

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Χ. ΨΩΜΙΑΔΗΣ
ΦΡΑΓΚΙΝΗ 7, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Τ.Κ. 54624
Τηλ. Επικ. 2310 220144, fax: 2310 220024 
email: psomiadis09@gmail.com
site: www.panagiotispsomiadis.gr
social media: facebook


ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: