ΣΙΝΕ

Τρίτη 27 Μαΐου 2014

"Γιορτάζω" - Μαρίνα Μάνου

Η Μαρίνα είναι μια γνήσια λαϊκή φωνή που έρχεται για να μας εντυπωσιάσει... 
Γεννήθηκε στο Ηράκλειο Κρήτης ξεκίνησε να τραγουδάει το 2009 σε διάφορα μαγαζιά στην Κρήτη, καθαρά λαϊκά τραγούδια, κατάγεται από μουσική οικογένεια και είναι...
η πρώτη δουλειά που συμμετείχε με το τραγούδι γιορτάζω σε μουσική και στίχους του Νίκου Κωνσταντινίδη, επίσης έχει γράψει και 2 τραγούδια σε στίχους και μουσική δικους της όπου σύντομα θα μας τα παρουσιάσει!!!

Έπαιξαν οι μουσικοί:
Μπουζούκια: Νίκος Αντωνάκης
Τζουρας - Μπαγλαμάς: Νίκος Αντωνάκης
Τύμπανα: Σάκης Τουμάνογλου
Μπάσο: Τέλης Καυκάς
Κιθάρες: Γιώργος Τζιόβας
Πλήκτρα - Πιάνο: Βασίλης Ποτήρης
Βιολιά: Pape Zeqiraj
Καλλιτεχνική Διεύθυνση: Σάκης Τουμάνογλου
Διεύθυνση Φωτογραφίας: Δημήτρης Μαρίνης

Lyrics - Στίχοι
Αφού οι επιθυμίες μου ήταν ανηφόρα 
Και ότι ένιωσες χαμένο μέσα σε στενά 
Θα κάνω τις επιλογές μου και προχώρα 
Απόψε εγώ ορίζω μια ζωή σε μία ώρα ...

Γιορτάζω χρόνια μου σιωπές γεμάτα λάθη 
Χαλάλι σου καμένα χθες και στο χρωστώ 
Η ανταμοιβή σου θα είναι να σωθώ 
Κι η ειρωνεία ακόμα σ' αγαπώ !!!

Αφού έμαθες να μπερδεύεις την αλήθεια 
Στις κρύες σου γωνιές δεν έχω θέση πια 
Σου αξίζει ίσως να ζεις σε μια άχρωμη συνήθεια 
Κλεισμένος στο εγώ σου και στην τύχη σου την ίδια ...

Γιορτάζω χρόνια μου σιωπές γεμάτα λάθη 
Χαλάλι σου καμένα χθες και στο χρωστώ 
Η ανταμοιβή σου θα είναι να σωθώ 
Κι η ειρωνεία ακόμα σ' αγαπώ !!!

Καλή Ακρόαση...
https://www.youtube.com/watch?v=JVtncnEytIg[...]
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: