ΣΙΝΕ

Παρασκευή 30 Μαΐου 2014

Ευχαριστήριο μήνυμα Υπ. Ευρωβουλευτή Φωλίνα Αθανάσιου

Ένας δύσκολος αλλά εποικοδομητικός αγώνας έφτασε στο τέλος του. Οι 2.719 ψήφοι με ποσοστό 12,49 % που συγκέντρωσα στο Νομό μας με το κόμμα των Ελλήνων Ευρωπαίων Πολιτών (πρωτοβουλία Χατζημαρκάκη) δημιουργούν συναισθήματα...
απεριόριστης ικανοποίησης αλλά ταυτόχρονα και μεγάλης ευθύνης.

Σας ευχαριστώ πραγματικά όλους από καρδιάς για την συμπαράσταση σας στο πρωτόγνωρο αυτό εγχείρημα και για την εμπιστοσύνη που δείξατε στο πρόσωπο μου με την ψήφο σας. Επίσης θέλω να ευχαριστήσω τους συνεργάτες μου , τους φίλους μου και κυρίως την οικογένεια μου.

Δεσμεύομαι απέναντι σας πως θα συνεχίσω τις προσπάθειες μου για αλλαγή πορείας αυτού του τόπου. Η εμπιστοσύνη η δική σας με γεμίζει δύναμη για να συνεχίσω την ενεργή συμμετοχή μου στα κοινά μέσω δράσεων και εκδηλώσεων με μοναδικό σύμμαχο τον απλό πολίτη.

Στην ανάγκη των δύσκολων καιρών που βιώνουμε έμπρακτη υπόσχεση μου είναι ότι θα σταθώ αρωγός σε οποιαδήποτε προσπάθεια για το καλό αυτού του τόπου και των πολιτών του.

Ο αγώνας για την εκπλήρωση των στόχων μας για μια κοινωνία πιο δίκαιη και ανθρώπινη είναι μακρύς και να είστε σίγουροι πως στον αγώνα αυτό θα είμαστε όλοι μαζί 

Με εκτίμηση
Φωλίνας Αθανάσιος

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: