Tα παρακάτω στοιχεία τα βρήκαμε στο antinews.gr, το οποίο κάνει μια εντελώς διαφορετική προσέγγιση στο θέμα.
Ας δούμε όμως το κόστος ανά τ.μ. σύμφωνα με τους πίνακες.
Αν τα παραπάνω ισχύουν τότε μιλάμε για μια μεγάλη (τουλάχιστον...) γκάφα.
Πως γίνεται με μειωμένη την επιφάνεια κατά 40%, να προκηρύσσεται και να κατοχυρώνεται διαγωνισμός για τον ίδιο αριθμό προσωπικού και να μην λαμβάνεται υπόψιν η μείωση της επιφάνειας καθαρισμού; (Αν δηλαδή για τα 302.426 τ.μ. χρειαζόμασταν 531 καθαρίστριες για τα 180.515 τ.μ. θέλουμε 213 καθαρίστριες)
Έτσι λοιπόν το αρχικό κόστος των 6.933.082,64/302.426 = 22,9 Ευρώ ανά τ.μ. με τον εργολάβο καθαρισμού ανεβαίνει στα 4.423.067,83/180.515= 24,5 Ευρώ ανά τ.μ. μιας και κρατήθηκε σταθερός ο αριθμός του προσωπικού, άσχετα αν η επιφάνεια μειώθηκε...
Τι θα έπρεπε να γίνει; Ότι θα έκανε κάθε επιχείρηση που "κλείνει" υποκαταστήματα.
Δυστυχώς εφ' όσον η επιφάνεια των κτιρίων μειώθηκε θα έπρεπε να μειωθεί και ο αριθμός των καθαριστριών.
Σε αυτό το επιχείρημα δεν μπορεί κανείς να αντιτάξει τίποτα πέραν ιδεοληψιών.
Σε δεύτερο χρόνο θα μπορούσαν να έκαναν τη μελέτη του εξωτερικού συνεργάτη καθαρισμού, έχοντας καθορίσει τις πραγματικές ανάγκες...
Ότι μεσολάβησε όλο αυτό το διάστημα κατάφερε να αποδείξει ότι οι άνθρωποι του ΥΠΟΙΚ, τουλάχιστον, απέχουν της κοινής λογικής και με εικόνες σαν τη αρχική βάζουν την κοινωνία απέναντι.
Vegetius
Υ.Γ. (1): Αλήθεια γιατί το δημόσιο δεν παρέστει στη δίκη των Energa - Hellas Power για την υπεξαιρεση 250 εκ. ευρώ;
Υ.Γ. (2): Σύμφωνα με πληροφορίες, τα στοιχεία που παραθέτει το antinews προέρχονται από το σημείωμα που κατέθεσε ο Νομικός Σύμβουλος του Κράτους στον Άρειο Πάγο, χωρίς όμως να προσκομίζει κανένα αποδεικτικό στοιχείο.
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ
Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου