ΣΙΝΕ

Πέμπτη 26 Ιουνίου 2014

Η Ναταλία Γερμανού αποκάλυψε την ηλικία της

Η Ναταλία Γερμανού το βράδυ της Τετάρτης 25 Ιουνίου, έκανε την παρουσίαση του βιβλίου της με τίτλο, «Για χάρη σου».

«Το βιβλίο είναι αφιερωμένο στον άνθρωπο θα ήθελα όσο τίποτα να μπορούσε να ...
ήταν απόψε εδώ και βεβαίως δεν γίνεται να είναι, στον πατέρα μου», είπε η Ναταλία Γερμανού.

Και συμπλήρωσε:
«Έχω χάσει τον έλεγχο πολλές φορές σα Ναταλία και έχω κάνει και χοντρό χιούμορ σε ανθρώπους δικούς μου και έχουν παρεξηγηθεί και δικοί μου φίλοι. Νομίζω είναι ανθρώπινο να χάσεις κάποια στιγμή τον έλεγχο, άρα η τελευταία που δικαιούμαι να κρίνω είμαι εγώ.»

Ακόμα, η Ναταλία Γερμανού δεν δίστασε να αποκαλύψει την ηλικία της:

«Η αλήθεια είναι ότι μέχρι τώρα δεν την έχω πει ποτέ. Όσο μεγαλώνουμε θα πρέπει να κάνουμε μια υπέρβαση στη ζωή μας. Να κάνουμε ένα βήμα μπροστά που να δείχνει ότι έχουμε μεγαλώσει. Είμαι γεννημένη στις 22 Ιουνίου του 1965 και είμαι 49 ετών.»

Δείτε το σχετικό απόσπασμα:


ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ


Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: