ΣΙΝΕ

Παρασκευή 20 Ιουνίου 2014

H μεγάλη αποκάλυψη της Τατιάνας για τον Ευαγγελάτο: «Ποτέ δεν έχουμε…»

Eιδικά για το γάμο της με τον γνωστό δημοσιογράφο ήταν αποκαλυπτική. 
Η Τατιάνα λοιπόν, αποκάλυψε ποιο ήταν το...
πιο δύσκολο κομμάτι του Ευαγγελάτου που κλήθηκε να διαχειριστεί.

«Είναι ένας άνθρωπος που θέλει να αισθάνεται διαρκώς το ενδιαφέρον μου, την αγάπη μου, την τρυφερότητά μου. Να νιώθει, καθ” όλη τη διάρκεια της ημέρας, ότι τον νοιάζομαι.

Ο Νίκος με έμαθε πώς είναι μια σχέση, όταν οι άνθρωποι μοιράζονται τα πάντα και διαρκώς. Εγώ δεν ήμουν έτσι. Στις σχέσεις μου ήμουν πιο χαλαρή και ανεξάρτητη. Ο Νίκος μού έμαθε τι είναι σχέση επικοινωνίας και δεσίματος, έτσι όπως εκείνος την έχει στο μυαλό του» αποκάλυψε.

Και συνέχισε, αποκαλύπτοντας ποιος είναι ο συνηθισμένος λόγος που καβγαδίζουν ως ζευγάρι. «Ο μόνιμος λόγος καβγά είναι ο χρόνος που μας λείπει για να περάσουμε μερικές στιγμές μαζί, να κάνουμε ένα ταξίδι, να ζήσουμε λίγο παραπάνω μαζί». Ενώ παραδέχεται ότι ο Ευαγγελάτος δεν της έχει δώσει αφορμές για να τον ζηλέψει. Και πως αν το είχε κάνει, θα ήταν αφόρητα ζηλιάρα!

Ωστόσο, εντύπωση προκάλεσε η αποκάλυψη της ότι εδώ και 16 χρόνια που είναι μαζί με το σύζυγό της, δεν έχουν πάει ΠΟΤΕ χώρια για ποτό ή καφέ! Είναι παντού και πάντα μαζί! «Θα σου φανεί περίεργο, αλλά δεν έχουμε βγει ποτέ χώρια για καφέδες και ποτά με τον Νίκο. Ούτε σινεμά. Ούτε γήπεδο. Από τότε που γνωριστήκαμε –είμαστε μαζί δεκαέξι χρόνια– δεν έχουμε βγει ποτέ μόνοι μας και δεν έχουμε χωρίσει ποτέ, παρά μόνο ένα-δυο βράδια που έπρεπε να πάει στην Κύπρο για να παρουσιάσει τις εκλογές κι εγώ δεν μπορούσα να πάω. Όλο αυτό αφενός είναι θέμα περιορισμένου χρόνου, αφετέρου όμως και θέμα αντίληψης» δήλωσε χαρακτηριστικά. Και μάς άφησε με το στόμα ανοιχτό: μα γίνεται αυτό; Στης Τατιάνας το σπίτι, ως φαίνεται γίνεται και παραγίνεται!

youweekly.gr
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: