ΣΙΝΕ

Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου 2014

Κυριάκος Μιχαήλ -"Κράτησέ με" Νέο digital single - Συνέντευξη με τον τραγουδιστή

Ο Κυριάκος Μιχαήλ συνεχίζοντας την συνεργασία του με την InSideOut music web promotion, μετά την αίσθηση που προκάλεσε η κυκλοφορία του 1ου του digital album, επιστρέφει μ’ ένα δυνατό pop - dance τραγούδι που...
σε κερδίζει από το πρώτο κιόλας άκουσμά του. 


Πιο σίγουρος για τα επόμενα βήματά του, μέσα από την συνεργασία του με τους δυναμικά ανερχόμενους μουσικοσυνθέτες – παραγωγούς – ενορχηστρωτές Peak2peaK, έρχεται σήμερα και μας παρουσιάζει το νέο του digital single με τίτλο "Κράτησέ με" σε Pop – Dance ύφος, με έντονη καλοκαιρινή διάθεση και στίχο του ιδίου, που θα κυκλοφορήσει απο την XRC RECS USA, θέλοντας να μας παρασύρει να ζήσουμε μιά καλοκαιρινή περιπέτεια και να συνεχίσει την ανοδική του πορεία στα μουσικά δρώμενα της χώρας.













Ο Κυριάκος Μιχαήλ μιλάει για τη νέα του μουσική δουλειά

"Κράτησέ με", είναι ο τίτλος του πιο πρόσφατου σε κυκλοφορία τραγουδιού του Κυριάκου Μιχαήλ. Το τραγούδι είναι μία συνέχεια τόσο της αξιόλογης πορείας του καλλιτέχνη αλλά και της συνεργασίας του με την Insideout music.
1. Κυριάκο, μίλησέ μας για το τραγούδι, το ύφος και τους δημιουργούς, για το video clip αλλά και την μέχρι τώρα ανταπόκριση των ακροατών, τηλεθεατών.
Είναι ενα τραγούδι σε pop-dance ύφος που την μουσική υπογράφουν οι Peak2peaK και σε στίχους δικούς μου. Μιλάει για έναν καλοκαιρινό έρωτα και το video clip θέλει να δώσει μια χαρούμενη φρέσκια νότα στη οθόνη, με εικόνες μέσα στη θάλασσα όπως και σε ένα beach bar κατα τη διάρκεια ενός πάρτυ.Νεανικό χαρούμενο,αισιόδοξο,ερωτικό,με ωραία χρώματα και αίσθηση φυσικά καλοκαιριού..!!  Είμαι πολύ χαρούμενος γι’αυτή την δουλειά και με χαρά βλέπω τις καλές κριτικές του κοινού,που με στηρίζει σε αυτα τα πρώτα μου,μουσικά βήματα. Το κράτησέ με,παίζει σε αρκετούς σταθμούς στο ραδιόφωνο και αυτό με κάνει ιδιαίτερα χαρούμενο και αισιόδοξο για το μέλλον.
2. Λίγα λόγια για το πότε και πως έγινε η αρχή για σένα στον συγκεκριμένο χώρο. Έτσι θα σε γνωρίσουμε καλύτερα.
Η αρχή έγινε το 2004 τραγουδώντας σε κάποια μαγαζιά στην Αθήνα και στην επαρχία και το 2005 στο musical “ Saturday Night Fever “ που μετά απο μια οντισιόν με επέλεξαν ως έναν απο τους συμπρωταγωνιστές της παράστασης αυτής..Απο εκεί ξεκίνησε η μουσική μου πορεία..Μετα απο καλές συνεργασίες και με την αγάπη του κοινού και την  αυτοπεποίθηση που μου έδωσε ξεκίνησα να κάνω εμφανίσεις μόνος μου ,κρατώντας ένα ολόκληρο πρόγραμμα και φυσικά να πραγματοποιήσω έναν δικό μου στόχο.Να βγάλω το πρώτο μου μουσικό album, όπως και έγινε..!!
3. Έχεις στο βιογραφικό σου μερικές πολύ σπουδαίες συνεργασίες. Θα ηθελες να μας μιλήσεις γι΄ αυτές;
Νιώθω πολύ τυχερός γι’αυτές τις συνεργασίες και ένιωσα οτι πραγματικά βρέθηκα στο κατάλληλο timing. Η πρώτη μου συνεργασία ηταν στο musical “Saturday night fever” με πρωταγωνιστή τον Γιώργο Τσαλίκη.Την αμέσως επόμενη χρονιά βρέθηκα στο «Μαρίνος academy 2”  με τον Γιώργο Μαρίνο και την Ηρώ ,σε μια υπέροχη μουσική παράσταση στον Κεραμεικό.Την επόμεη σεζόν ,η οποία μου έδωσε την ώθηση για τα προσωπικά μου μουσικά βήματα,ηταν στον Διογένη στο σχήμα Μαρινέλα-Πάριος,μια συνεργασία που θα μου μείνει πραγματικά αξέχαστη.Ηταν μεγάλη μου τιμή και χαρά να βρίσκομαι σε αυτήν την δουλειά, με αυτά τα ταιράστια ονόματα της ελληνικής μουσικής..
4. Εκτός από το τραγούδι, γνωρίζουμε οτι επαγγελματικά, ασχολείσαι και με άλλο αντικείμενο αξιοποιώντας και τις σπουδές σου στη Γυμναστική Ακαδημία.
Ναι κάνω μια παράλληλη πορεία στον χώρο της γυμναστικής και ειδικότερα στον χώρο της γιόγκα.Διδάσκω γιόγκα εδώ και 8 χρόνια σε πολλούς χώρους στην Αθήνα και με μεγάλη ανταπόκριση απο τον κόσμο που γεμίζει κυριολεκτικά τις αίθουσες σε καθε μάθημα και μοιραζόμαστε όμορφες στιγμές και εμπειρίες,όπως και τραγούδια καθώς ξέρουνε οτι τραγουδάω και πλέον είναι μια ιδιαιτερότητά μου στον χώρο αυτό. Συνεργάζομαι και με το asana tv το διαδυκτιακό κανάλι του Αντεννα οπου είμαι ο υπεύθυνος δάσκαλος της γιόγκα που παρουσιάζει τα μαθήματα εκεί. Τα τελευταία χρόνια έχω αποδεχτεί τον τραγουδιστή και τον δάσκαλο της γιόγκα, μια και μου ηταν πολύ δύσκολο να τα συνδυάσω  επαγγελματικά.Πλέον βρήκα την χρυσή τομή και την ισοροπία έτσι ωστε αυτοί οι δυο κόσμοι ,να γίνουν ένας και αυτό με κάνει να είμαι χαρούμενος κάθε ημέρα.
5. Το καλοκαίρι που πέρασε, πραγματοποίησες κάποιες εμφανίσεις; Υπάρχει πλάνο για live προσεχώς;
Το καλοκαιρι έκανα κάποιες επιτυχημένες εμφανίσεις και τώρα συζητάω για τις επόμενες συνεργασίες μου όπως και τα επόμενά μου βήματα.
6. Συνδυάζεις φωνή και σκηνική παρουσία, κινείσαι μέσα στο χώρο και έχεις ήδη έναν κύκλο γνωριμιών. Τι άλλο χρειάζεται ένας νέος στο χώρο για να ξεχωρίσει και να κάνει καριέρα;
Ο κάθε τραγουδιστής έχει κάτι ιδιαίτερο.Όλα για μένα είναι ένα σύνολο πραγμάτων,timing και τύχης..Οταν ειναι να γίνει κάτι ,απλά γίνεται και θα πρέπει να είσαι έτοιμος οταν γίνει,να το υποστηρίξεις.Οπότε κατά την γνώμη μου κάθε καλλιτέχνης θα πρέπει να είναι ενεργός και δημιουργικός στην καθημερινότητά του και έτοιμος να βγει μπροστά και να εκτεθεί , δείχνοντας την μοναδικότητά του και αυτά που έχει να δώσει στον χώρο της μουσικής..Όλοι έχουμε να δώσουμε απο κάτι και το κοινό είναι αυτό που επιλέγει,κρίνει και στηρίζει την πορεία μας.
7. Ετοιμάζεις κάποιο νέο τραγούδι για το Φθινόπωρο;
Η ανάγκη μου για καινούργια δημιουργικά πράγματα δεν σταματάει ποτέ. Ναι,θα ετοιμάσω κάποιο καινούργιο τραγούδι αλλά ακόμα βρίσκομαι στην φάση της τελικής επιλογής και δοκιμάζω διάφορα τραγούδια στο στούντιο .Επίσης θα γίνει μια μουσική παραγωγή ενός τραγουδιού που έχω γράψει σε μουσική και στίχους για τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό «Make a wish-Κάνε μια ευχή Ελλάδος» .Θα γίνει το σήμα του οργανισμού με τίτλο «Κάνε μια ευχή»  και θα το ερμηνεύσω μαζί με μια παιδική χορωδία.Τα έσοδα του τραγουδιού  απο το cd, θα διατεθούν για τις ανάγκες των παιδιών..!! Περιμένουμε με μεγάλη χαρά, να παρουσιαστεί επίσημα τα Χριστούγεννα

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: