ΣΙΝΕ

Δευτέρα 14 Ιουλίου 2014

Kwstas Pro: "Αυτά Ήταν Τα Δικά Σου Σ'αγαπώ" - Νέο Τραγούδι

Ο Kwstas Pro επιστρέφει ανανεωμένος με νέα διάθεση και μας παρουσιάζει το νέο του τραγούδι που τιτλοφορείται "Αυτά ήταν τα δικά σου σ'αγαπώ"


Ένα τραγούδι καλοκαιρινό που θα σας ανεβάσει! 

Το τραγούδι υπογράφουν στιχουργικά ο Χρήστος Γκρίμπας ενώ την μουσική υπογράφει ο Θεόδωρος Μουρουζίδης! 

Την Ενορχήστρωση ανέλαβε ο Αντώνης Κεραμιδάς!
ΚΑΛΗ ΑΚΡΟΑΣΗ!

Youtube Link: http://www.youtube.com/watch?v=rCUAQjnZXnA

Στίχοι:
Έφυγες μιά μέρα ξαφνικά, δίχως ένα γειά
κι' ούτε που με κοίταξες στα μάτια μια φορά...
Μοναχός μου πνίγω τον θυμό, στον εγωισμό
ξέρεις πως τα λάθη σου πληρώνουμε κι οι δυό(Χ2)

(R)
Κι' όλα γίναν τόσο ξαφνικά, εγώ εδώ ξανά
κι απέναντι μου εσύ, η ίδια μου η ζωή...
Μ' άφησες εδώ, στις σκέψεις να πονώ
αυτά ήταν τα δικά σου σ' αγαπώ(X2)

Είπες πως θα φύγεις για εμένα, μα κοίταζες εσένα
στα λόγια σου άλλη μιά φορά το πιο μέγάλο ψέμμα...
Για μένανε δε νοιάστηκες ποτέ σου, πολλές οι ενοχές σου
και βρες το καταφύγιο σε νέους έρωτες σου(Χ2)

(R)
Κι' όλα γίναν τόσο ξαφνικά, εγώ εδώ ξανά
κι απέναντι μου εσύ, η ίδια μου η ζωή...
Μ' άφησες εδώ, στις σκέψεις να πονώ
αυτά ήταν τα δικά σου σ' αγαπώ(X2)

(ΣΟΛΟ)
(R)
Κι' όλα γίναν τόσο ξαφνικά, εγώ εδώ ξανά
κι απέναντι μου εσύ, η ίδια μου η ζωή...
Μ' άφησες εδώ, στις σκέψεις να πονώ
αυτά ήταν τα δικά σου σ' αγαπώ(X2)

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: