ΣΙΝΕ

Δευτέρα 11 Αυγούστου 2014

«Έφυγε» η τραγουδίστρια Μαρία Κολοκούρη στα 34 της χρόνια!

Έφυγε από κοντά μας σε ηλικία 34 ετών η Μαρία Κολοκούρη των «Astarte» μετά από πολύμηνη μάχη με τη λευχαιμία, σκορπώντας θλίψη στον καλλιτεχνικό χώρο και όχι μόνο.

Η τραγουδίστρια του γυναικείου ελληνικού metal συγκροτήματος, Μαρία Κολοκούρη, άφησε την τελευταία της πνοή.

Τα συγκινητικά λόγια του συζύγου της, Νίκου Μαίη, έχουν ως εξής:
«Η Mαρία μας έφυγε από αυτόν τον κόσμο, αφήνεις πολλά πίσω και πονάει όλη μου η ψυχή, είσαι το πιο ξεχωριστό πλάσμα, είσαι η Γυναίκα μου, θα σε λατρεύω εγώ, ο γιος μας και όλοι όσοι σε αγαπούν. Θα σε τιμώ πάντα και δεν θα ξεχαστείς πότε.

Mέχρι να ξανά ανταμώσουμε αγάπη μου σε φιλώ μέσα από την ψυχή μου,

Ο Νίκος σου και ο γιος σου Αντώνιος.

Η τελετή θα γίνει τη Δευτέρα, στις 16:30, στο κοιμητήριο της Δάφνης».

tribune.grΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: