ΣΙΝΕ

Τετάρτη 13 Αυγούστου 2014

Ένας τετράποδος φίλος μας δείχνει γιατί πρέπει να ξεκολλάμε καμιά φορά από τα κινητά μας… [βίντεο]

Όπου και αν κοιτάξεις, μικροί, μεγάλοι, μιλάνε, γράφουν ή χαζεύουν στο κινητό τους. Μα συνεχώς. Και εγώ η ίδια δεν αποκαλώ εξαίρεση. Είμαι η πρώτη που θα ομολογήσω τις αδυναμίες μου. Αλλά μερικές φορές,...
είναι σημαντικό να το βάλουμε στην άκρη και να επανασυνδεθούμε με τα πράγματα στη ζωή που έχουν σημασία … όπως τους τετράποδους φίλους μας! 

Άλλωστε, τι είναι πιο απολαυστικό, ικανοποιητικό και διασκεδαστικό; Να παίζεις και να χαϊδεύεις ένα smartphone ή την απαλή κοιλίτσα του τετράποδου φίλου σου που θα σου δείξει άμεσα την αγάπη και την χαρά του; Δεν υπάρχει αμφιβολία για την απάντηση!

Μόλις είδα το βίντεο (που μου θύμισε την δικιά μου σκυλίτσα που κάνει ακριβώς το ίδιο!) πήγα κατ’ευθείαν και την αγκάλιασα και να της ζητήσω συγνώμη για τις ώρες που μένω μακριά της ‘συνδεδεμένη’ με την τεχνολογία…

viralmuse.gr
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: