ΣΙΝΕ

Πέμπτη 21 Αυγούστου 2014

«ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΝ» του Φίλιππου Βλαχόπουλου

Ονομάζομαι Φίλιππος Βλαχόπουλος είμαι 23 χρονών και κατάγομαι από τη Θεσσαλονίκη.
Ασχολούμαι με το θέατρο, το σενάριο και την υποκριτική.

Είμαι νέος καλλιτέχνης και...
πέρυσι έγραψα το πρώτο μου έργο ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΝ, το οποίο είχε φιλανθρωπικό χαρακτήρα και τα έσοδα της παράστασης δόθηκαν στον ΜΗ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΑΜΥΜΩΝΗ που εδρεύει στην Καλαμαριά και δραστηριοποιείται για άτομα με μειωμένη όραση και πρόσθετες αναπηρίες....

Ασχολούμαι επαγγελματικά με το σενάριο και την υποκριτική.Σπούδασα Φυσικοθεραπεία στο 1ο Δημόσιο ΙΕΚ Θεσσαλονίκης,
επαγγελματικά μαθήματα υποκριτικής.

Έδωσα εξετάσεις σε μεγάλη δραματική σχολή της Θεσσαλονίκης όπου πήρα και υποτροφία...

Επίσης είμαι και μέλος του Συνδέσμου Καλαθοσφαίρισης Διαιτητών Θεσσαλονίκης όπου επί 4 συναπτά έτη σφύριζα σε τοπικούς αγώνες...

Αυτόν τον καιρό ασχολούμαι μόνο με την συγγραφή του νέου μου έργου που πάλι θα έχει φιλανθρωπικό χαρακτήρα και θα προσφέρει στα παιδιά,στους γονείς και σε όποιον άλλον θα το παρακολουθήσει μόνο χαρά και γέλιο....

Γιατί το γέλιο δίνει ζωή...

Υ.Γ Θα χαρώ πολύ να προωθήσω την δουλεία μου στο blog σας που στηρίζει τους νέους καλλιτέχνες γιατί είμαι ένας νέος καλλιτέχνης και αγωνίζομαι σε καθημερινή βάση για αυτό που αγαπάω και που ονειρεύομαι να ακολουθήσω και να υπηρετήσω μια ολόκληρη ζωή.....

Με τιμή
Βλαχόπουλος Φίλιππος
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: