ΣΙΝΕ

Τρίτη 19 Αυγούστου 2014

Φθιώτιδα: Η έκκληση φοιτητή στον διαρρήκτη του σπιτιού του - ''Βάλε το φιλότιμό σου μπροστά''...

Ο άγνωστος δράστης βούτηξε κάτι που έφερε τα πάνω κάτω στη ζωή του νεαρού φοιτητή - Διαβάστε την επιστολή του...


Στην περιοχή των Λουτρών Υπάτης και ευρύτερα, τον τελευταίο καιρό έχουν σημειωθεί πολλά κρούσματα κλοπών. Ένα από αυτά είναι και η περίπτωση ενός φοιτητή που κάποιοι μπήκαν στο σπίτι του και του έκλεψαν το laptop μαζί με τον εξωτερικό σκληρό που μέσα είχε αρχεία και πτυχιακή, δουλειά πολλών μηνών.

Ο φοιτητής παρακαλεί τους κλέφτες να του επιστρέψουν τα αρχεία του. Όπως γράφει, ας κρατήσουν το laptop αλλά τα αρχεία του, που σε οποιοδήποτε άλλο είναι άχρηστα, του είναι απαραίτητα για να καταφέρει να ολοκληρώσει τις σπουδές του.

Ακολουθεί το μήνυμά του: ''Η πανσέληνος και το φιλότιμο άγνωστε (.. γνωστέ) φίλε που το βράδυ της 11ης Αυγούστου αποφάσισες να μου στερήσεις από τον χώρο μου (στα Λουτρά Υπάτης) μόνο το laptop (acer aspire χρώματος μαύρο) και τον σκληρό δίσκο (toshiba, χρώματος ασημί) και... τίποτα άλλο, που σημαίνει ότι μπορεί να τα είχες περισσότερο ανάγκη από μένα όμως πρέπει να καταλάβεις ότι το περιεχόμενο του σκληρού είναι άχρηστο για σένα και πολύτιμο για μένα ..είναι εργασίες για την σχολή μου, η πτυχιακή μου εργασία πολλά χρήσιμα αρχεία κ άλλα προσωπικά μου στοιχεία άχρηστα για σένα.

Βάλε λίγο το φιλότιμο σου μπροστά και βρες κάποιον τρόπο να μου επιστρέψεις έστω το εξωτερικό σκληρό δίσκο η το περιεχόμενο του. 
Πάρε με με απόκρυψη να μου πεις που θα τον αφήσεις. Το τηλέφωνο μου είναι: 6971873415''.

Newsit.gr

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: