ΣΙΝΕ

Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου 2014

Κατερίνα Στανίση: Τι απαντά σε όσους την επικρίνουν για την διαφήμιση

Η Κατερίνα Στανίση σε συνέντευξή της στο “E tv” δίνει την δική της απάντηση σε όσους την επικρίνουν και συγκεκριμένα σε όσους ισχυρίζονται ότι το σώμα στη διαφήμιση...
δεν ήταν δικό της.

“Πάνω από όλα πιστεύω είναι η ιδέα. 


Μου είπαν Κίκα “θα σε βάψουμε μαύρη” τους λέω “δεν πειράζει”. Και να είμαι εγώ εκεί πάνω τώρα στο βουνό, τέτοια παραγωγή δεν έχω ξαναδεί πουθενά, υπέρπαραγωγή, λες και ήμουν με τον Τζον Γουέιν. 
Μου είχαν τροχόσπιτο εκεί πολυτελέστατο με air condition κλπ να ξεκουραστώ, δεν ξεκουράστηκα βέβαια γιατί ήμουν συνέχεια στο γύρισμα” τόνισε στην εκπομπή της Χριστίνας Λαμπίρη και συνέχισε με απάντηση στους επικριτές της: “Το σώμα μου; Ούτε το κεφάλι; 
Τίποτα δεν ήταν; Εσύ πως με βλέπεις; ίσως επειδή με είδαν μαύρη, ποιος ξέρει…”

Όσο για τις δυσκολίες που είχαν τα πλάνα όπου ήταν κρεμασμένη και για το ανέβασμα στο άλογο, είπε: “Στη Νάουσα ο θείος μου είχε ένα άλογο, ένα γαϊδούρι και μία κατσικούλα. Με έπαιρνε συνέχεια μαζί του στα κτήματα από εδώ από εκεί γιατί τον βοηθούσα και είχα μια εμπειρία από το άλογο. Βέβαια με βοήθησαν για να ανέβω γιατί ήταν πολύ ψηλό αλλά τα κατάφερα πολύ καλά. Αμαζόνα!”


madata.gr

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: