ΣΙΝΕ

Κυριακή 7 Σεπτεμβρίου 2014

Το ανέκδοτο της ημέρας είναι… πραγματικό γεγονός!

Μερικές φορές οι πωλητές προγραμμάτων – συμβολαίων τηλεφωνικών εταιριών ξεπερνούν…
τον εαυτό τους προκειμένου να πουλήσουν το προϊόν τους, προσφέροντας άφθονο γέλιο!

Έτσι, λοιπόν σας παραθέτουμε παρακάτω έναν πραγματικό διάλογο πωλητή προγραμμάτων – συμβολαίων γνωστής τηλεφωνικής εταιρίας με υποψήφιο αγοραστή (η συνομιλία φυσικά έχει καταγραφεί, για την ασφάλειά μας όπως μας λένε)!

Π: Καλησπέρα σας, είμαι η… εκ μέρους της εταιρίας… και σας κάλεσα για μία προσφορά που σίγουρα σας ενδιαφέρει.

Α: Παρακαλώ, σας ακούω.

Π: Είστε ικανοποιημένος από την εταιρία κινητής τηλεφωνίας που είστε τώρα?

Α: Είμαι, αν όμως έχετε καλή προσφορά ευχαρίστως να τη συζητήσω.

Π: Σας δίνουμε με 75 Ε το μήνα με τις εξής παροχές…!

Α: Καλό ακούγεται, όμως με ενδιαφέρει να μου δώσετε επιδότηση για συσκευή!

Π: Βεβαίως και μπορούμε. Θα σας δώσουμε 400 Ε, με την προϋπόθεση ότι θα κάνετε συμβόλαιο 24 μηνών με μία επιβάρυνση στο πάγιο το οποίο θα ανέλθει στα 115 Ε!

Α: Μα τι λέτε τώρα κυρία μου… Με δουλεύετε??? Με 40 Ε το μήνα για 24 μήνες θα σας δώσω δηλαδή σε 2 χρόνια 960 Ε για να μου δώσετε 400??? Κοροϊδεύετε τον κόσμο!

Π: Πως μιλάτε έτσι κύριε…?

Α: Τώρα τι να σου πω…?

Π: Ευχαριστώ για τον χρόνο σας!

Α: Χαχαχαχαχαχα είστε αστείοι!

Ευγενέστατη η κυρία αλλά να προσέχουμε λιγάκι γιατί δεν είμαστε ηλίθιοι!

videotex.gr
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: