ΣΙΝΕ

Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου 2014

ΔΙΑΣΗΜΗ ΕΛΛΗΝΙΔΑ – «Η πρώτη πλαστική δεν πέτυχε – Ο Φουστάνος μου έκανε τη δεύτερη»

Σε ερώτηση του δημοσιογράφου σχετικά με το αν έχει κάνει ποτέ πλαστική επέμβαση, εκείνη απάντησε:
«Δύο φορές, στη μύτη. Την πρώτη φορά δεν ήταν καθόλου επιτυχημένη. Όταν έκανα το...

«Κάτσε Καλά», άρχισε να… πέφτει, και ο Ανδρέας Φουστάνος μου έλεγε ότι έπρεπε να τη φτιάξω. 

Εκείνος μου έκανε τη δεύτερη επέμβαση. Δεν ήθελα την τέλεια μύτη. 
Το μόνο που με ενδιέφερε ήταν να μην αλλοιωθούν τα χαρακτηριστικά μου». 
Η παρουσιάστρια δήλωσε μάλιστα πως έχει κάνει και botox: «Και botox έχω κάνει. Ειδικά τώρα, στα τριάντα εφτά μου»!

Φοβήθηκε η Νίκη την επέμβαση «Φοβήθηκα μην αλλάξω. Ο Ανδρέας (Φουστάνος) διόρθωσε απλώς ένα πρόβλημα που είχα».


press-news
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ


Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: