ΣΙΝΕ

Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου 2014

Οι δραματικές ώρες γνωστού Έλληνα τραγουδιστή: Η μεγάλη μάχη με τον ΚΑΡΚΙΝΟ, η μάνα του και ο ΘΑΝΑΤΟΣ του πατέρα του"!

Σε πρόσφατη συνέντευξή του μίλησε για την αρρώστια της μητέρας του, έξι μήνες μετά το θάνατο του πατέρα του, ο οποίος έγραψε με χρυσά γράμματα το όνομά του στο χώρο της μουσικής.Ο λόγος για τον...
Γρηγόρη Μπιθικώτση....
«Η μάνα μου ήταν ένας άνθρωπος που λάτρευε τον πατέρα μου μέχρι την τελευταία στιγμή, και ο πατέρας μου το ίδιο. Είχαν μια σχέση σπάνιας αγάπης, έμειναν σχεδόν 40 χρόνια μαζί. Όταν χάνεις τον άνθρωπό σου, το στήριγμά σου μετά από τόσα χρόνια, είναι ένα πλήγμα, κι αυτό επέδρασε αρνητικά στην ψυχολογία της κι εμφανίστηκε το θέμα με την υγεία της», δήλωσε στο Λοιπόν.

Και κατόπιν πρόσθεσε: «'Έχει καρκίνο, που την ταλαιπωρεί πολλά χρόνια. Το παλεύει γιατί είναι μαχητής, έχει δίπλα της ανθρώπους που την αγαπούν. Αρρώστησε έξι μήνες μετά το θάνατο του πατέρα μου. Κάναμε ό,τι μπορούσαμε για να γίνει καλά, είμαστε σε ένα καλό στάδιο. Το βασικό σε αυτές τις περιπτώσεις είναι η ψυχολογία. Η μάνα μου είναι ένας πολύ δυνατός άνθρωπος. Μένουμε μαζί, είμαστε παρέα. Είμαι κάθετος, ότι ήταν θέμα στενοχώριας και τίποτα άλλο. Η απουσία του ήταν δυσβάσταχτη και ακόμα δεν τον έχει ξεπεράσει. Τον σκέφτεται καθημερινά. Ήταν μια σχέση δυνατή, μια σχέση έρωτα πολύ μεγάλου μέχρι το τέλος».



ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: