ΣΙΝΕ

Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2014

ΜIKE FREEZE - "ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΣΟΥ" - ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ

Μέτα την κυκλοφορία του τελευταίο του τραγουδιού με τίτλο "Πετράδι του ωκεανού" ο Mike FreeZe επανακυκλοφορεί πάλι από το JGM ολοκαίνουριο reggeaton τραγούδι με τίτλο "Στην Αγκαλιά Σου"


Ο Mike FreeZe που κατάγετε απο το Ηράκλειο της Κρήτης, συνεργάζεται με τον γνωστό μουσικό παραγωγό Dj Ls oNe και το αποτέλεσμα θα σας εκπλήξει!

Ο Dj Ls oNe οποίος κατάγετε απο τον Πειραιά και έχει βάλει την πινελιά του στίς περισσότερες Hip Hop επιτύχιες της χώρας μας και φέρει τον τίτλο σαν ένας απο τούς καλύτερους Beatmakers! Ένα ερωτικό κομμάτι σε ένα Reggeaton ρύθμο στο οποίο συμμετέχει η Μαρία Ζερβού, που θα σας κάνει να χορεύετε στους ρυθμούς του!

Lyrics: Mike FreeZe
Μusic production: Dj Ls oNe
Vocals: Μαρία Ζερβού
Ηχογράφηση: Groove Studio
Sound mixing: Dj Ls oNe
Mastering: Dj Ls oNe Mike FreeZe

Στίχοι
Ποντάρω μωρό μου σε σένα τα πάντα
χάσω κερδίσω αξίζει να δω
δίχως έσενα τα βράδια είναι άδεια
στην αγκαλιά σου μέσα ξανά να βρεθώ

Χρειάζετε γιατρός να με δεί να με δεί
έπεσα ξερός απ'το δικό της κορμί
έκτακτο το γεγονός σοβαρός τραυματισμός
είσαι αμαρτία μαζί και πειρασμός
γυναίκα επικίνδυνη θα πέσω στην παγίδα
όμως για σένα θα κάνω πώς δεν την είδα
ξέρω καλά δεν είσαι εσύ για μένα
μα θέλω επειγόντως να γίνουμε ενα Γίνε αγάπη μου
ήλιος φεγγάρι μου
ξέχνα για χάρη μου
όλα τα λάθη μου
ελα και πάρε με
στην αγκαλιά σου ναι
σε ενα όνειρο τρελό
μαζί σου εγώ να ζω

Ποντάρω μωρό μου σε σένα τα πάντα
χάσω κερδίσω αξίζει να δω
δίχως έσενα τα βράδια είναι άδεια
στην αγκαλιά σου μέσα ξανά να βρεθώ


Χρειάζετε γιατρός να με δεί να με δεί
έπεσα ξερός απ'το δικό της κορμί
έκτακτο το γεγονός σοβαρός τραυματισμός
είσαι αμαρτία μαζί και πειρασμός
γυναίκα επικίνδυνη θα πέσω στην παγίδα
όμως για σένα θα κάνω πώς δεν την είδα
ξέρω καλά δεν είσαι εσύ για μένα
μα θέλω επειγόντως να γίνουμε ενα

Είμαι οτι θές και ότι θέλω εσύ
δεν υπάρχει καμία που να είναι εσύ
όταν με κοιτάς αγαπημένη στιγμή
όταν με φιλάς μου αρέσει πολύ
και με άριστα το δέκα πέρνεις ενα δίς
είσαι μια γαζέλα και εγώ ο γητευτής
έχεις το κάτι που θέλω και άλλα τόσα ακόμα
για σένα κάθε λέξη που βγαίνει απο το στόμα

Γίνε αγάπη μου
ήλιος φεγγάρι μου
ξέχνα για χάρη μου
όλα τα λάθη μου
ελα και πάρε με
στην αγκαλιά σου ναι
σε ενα όνειρο τρελό
μαζί σου εγώ να ζω

Ποντάρω μωρό μου σε σένα τα πάντα
χάσω κερδίσω αξίζει να δω
δίχως έσενα τα βράδια είναι άδεια
στην αγκαλιά σου μέσα ξανά να βρεθώ

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: