ΣΙΝΕ

Πέμπτη 9 Οκτωβρίου 2014

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ! Γυναίκα γεννήθηκε με τα πόδια... ΑΝΑΠΟΔΑ! (PHOTOS)

Άφωνη έχει αφήσει, με την πρόοδο και την ψυχική της δύναμη, την ιατρική κοινότητα μια Κινέζα, η οποία γεννήθηκε με...
μια εξαιρετικά σπάνια ανωμαλία στα χέρια και τα πόδια.

Παρά το γεγονός ότι τα πόδια της «κοιτούν» προς τα πίσω, η Wang Fang, όχι μόνο ζει μια απολύτως φυσιολογική ζωή, αλλά αρνείται να δεχθεί και σύνταξη αναπηρίας! Και μπορεί οι γιατροί να φοβήθηκαν ότι δε θα είναι ποτέ σε θέση να περπατήσει φυσιολογικά, ωστόσο η 30χρονη σερβιτόρα ισχυρίζεται ότι τρέχει πολύ γρήγορα!

«Οι περισσότεροι φίλοι μου είναι πιο αργοί από εμένα και δεν έχω κανένα πρόβλημα να δουλεύω κανονικά ως σερβιτόρα στο εστιατόριο της οικογένειας μου. Δεν είμαι άτομο με ειδικές ανάγκες», τονίζει η Wang, μητέρα ενός αγοριού (που δεν αντιμετωπίζει κανένα πρόβλημα) προσθέτοντας: «Μπορώ να περπατήσω και να τρέξω όπως όλοι, εκτός φυσικά ότι φοράω τα παπούτσια μου ανάποδα».

Η Wang δεν είναι πάντως το μόνο άτομο στη γη που προσπαθεί να ξεπεράσει μια σπάνια αναπηρία και να ζήσει φυσιολογικά.

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: