ΣΙΝΕ

Πέμπτη 13 Νοεμβρίου 2014

O Βουτσάς απαντά στο κράξιμο του Λιάγκα για τη φωτογραφία με το φιλί

Μια… αποστομωτική απάντηση έδωσε ο Κώστας Βουτσάς στον Γιώργο Λιάγκα, ο οποίος την περασμένη εβδομάδα τον «έκραξε» άσχημα, για τα καυτά φιλιά που αντάλλασσε με την 35χρονη σύντροφό του.


Χαρακτηριστικά, είχε πει μέσα από την εκπομπή του:
«Δεν έχει ανάγκη ο Βουτσάς που είναι ο δημοφιλέστερος εν ζωή Έλληνας κωμικός που τον αγαπάει όλη η Ελλάδα, δεν έχει ανάγκη στα 80 του να φιλιέται δημόσια, να ξερογλείφεται με την πιτσιρίκα. Είναι ο Βουτσάς, είναι 80 χρονών και τα έχει με μία κοπέλα που είναι μικρότερη. Ας το κάνουν στο σπίτι ας βγάλουν εκεί τα μάτια τους. Δεν είναι ωραία εικόνα. Με αγάπη το λέω. Δε μου αρέσει εμένα να ξερογλείφονται έτσι τα ζευγάρια γενικώς!»

Τι απάντησε σε όλα αυτά ο 82χρονος ηθοποιός;
«Εγώ ένα έχω να πω: “Εκεί που είσαι ήμουν. Εδώ που είμαι, θα’ ρθεις;”» προσθέτοντας πως δεν έχει κανένα πρόβλημα με τον παπαράτσι που τον τράβηξε φώτο, επειδή πολύ απλά έκανε την δουλειά του:

«Έχουμε δυο χρόνια που είμαστε μαζί με την Αλίκη. Και εκείνη την ώρα φιληθήκαμε. Το πήραν εκεί πέρα και το σχολίασαν. Κάπου εκεί ήταν και ένας παπαράτσι που έκανε την δουλειά του, και με έβγαλε φωτογραφία.Την δουλειά του έκανε ο άνθρωπος. Γιατί να τσαντιστώ;»

Όσο για τα σχόλια που ακούστηκαν; Πέρα βρέχει ο Κώστας Βουτσάς, αφού όπως λέει «δεν με επηρέασαν καθόλου».

arouraios.gr
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: