ΣΙΝΕ

Σάββατο 6 Δεκεμβρίου 2014

ΚΑΛΟΓΡΙΑ-ΜΑΝΟΥΛΙ!! (ανέκδοτο)

Ταξιδεύοντας κάποιος με λεωφορείο περνάει έξω από ένα μοναστήρι και παρατηρεί τις καλόγριες που είναι στα χωράφια και ασχολούνται με αγροτικές δουλειές.
Ο εισπράκτορας, που είδε...
ότι τις παρατήρησε, σκύβει και του λέει. -«Που λες, φίλε, αυτές οι καλόγριες είναι όλες μανούλια.»
-«Και τι μ' αυτό; Είναι καλόγριες. Πώς μπορείς να τις πλησιάσεις;»

-«Α, μην ανησυχείς, υπάρχει κόλπο σίγουρο. Θα βρεις καμιά ξεμοναχιασμένη, θα πας να σταθείς μπροστά της και θα της πεις «είμαι άγγελος Κυρίου κι έχω εντολή να σε πηδ@ξω». Αυτή, φυσικά, θα υπακούσει».

Την άλλη κιόλας μέρα νάτος ο τύπος έξω απ' το μοναστήρι και για τύχη του και μια μόνη καλόγρια μέσα στο χωράφι.
Κατευθείαν πάει προς το μέρος της κι ενώ αυτή ήταν σκυμμένη της λέει: 'είμαι άγγελος Κυρίου κι έχω εντολή να σε πηδ@ξω»'. Αντί για απάντηση η καλόγρια σηκώνει το ένδυμά της, κατεβάζει την κιλότα της κι αφήνεται. Αμέσως ο τύπος αρχίζει "το έργο".

Αφού τέλειωσε γυρίζει κι έχοντας τύψεις της λέει: «Θέλω να σου εξομολογηθώ κάτι: δεν είμαι άγγελος κυρίου, ένας περαστικός είμαι.». 
«Δεν πειράζει», απαντά αυτή, «εξάλλου, κι εγώ δεν είμαι καλόγρια.......ο εισπράκτορας είμαι!».

521news.com

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: