ΣΙΝΕ

Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου 2014

Eύα Χαντάβα: «Σαν αθλήτρια βάζω πάντα στόχους»!!!

H Eύα Χαντάβα βρίσκεται από το μακρινό Μπακού όπου βρίσκεται στο Greekvolley για την βράβευσή της από τη Nova ως καλύτερη αθλήτρια της σεζόν 2013-2014.


"Δυστυχώς δε μπόρεσα να παραλάβω η ίδια το βραβείο μου καθώς ενώ το είχα προγραμματίσει τελευταία στιγμή η ομάδα μου προγραμμάτισε αγώνα την Τετάρτη κι ήταν πολύ δύσκολο να φύγω. Είμαι πολύ χαρούμενη που πήρα το βραβείο. Προσπαθούσα σε κάθε παιχνίδι να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό! Ευχαριστώ πολύ τις συμπαίκτριές μου και τους προπονητές που είχα την περσινή σεζόν!

Το βραβείο θα ήθελα να το αφιερώσω στην οικογένειά μου γιατί πάντα είναι δίπλα μου! Σαν αθλήτρια βάζω πάντα στόχους. Από την αρχή της περσινής χρονιάς ένας ατομικός στόχος ήταν να πάρω αυτό το βραβείο."


greekvolley.com

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: