ΣΙΝΕ

Παρασκευή 9 Ιανουαρίου 2015

Ανέκδοτο: Ο Έλληνας, ο Αλβανός και η π*υτσ@

Διαβάστε το ανέκδοτο με τον Έλληνα και τον Αλβανό.
Οι διαχρονικές σχέσεις Ελλήνων-Αλβανών έχουν, πλέον, διακωμωδηθεί τόσο πολύ, που πολλά ανέκδοτα είναι αφιερωμένα σε αυτήν.

Ήταν δυο στρατιώτες στα...
σύνορα Ελλάδας-Αλβανίας. Μια μέρα λοιπόν φωνάζει ο Έλληνας τον Αλβανόκαι του λέει:
– Ε φίλε ξέρεις την Ελένη;
– Ποια Ελένη;
– Την π*υτσ@ μου την κ*υλ@μ@νη, απάντησε ο Έλληνας και άρχισε να γελάει.

Την επόμενη μέρα φωνάζει πάλι ο Έλληνας τον Αλβανό και του λέει:
– Ε φίλε ξέρεις την Ελένη;
– Ποια Ελένη;
– Την π*υτσ@ μου την κ*υλ@μ@νη, είπε πάλι ο Έλληνας και άρχισε να γελάει!

Αυτό γινόταν κάθε μέρα για μια εβδομάδα. Νευριασμένος ο Αλβανός πήγε σε έναν φίλο και του λέει:
– Ρε συ είναι ένας μ@λάκ@ς Έλληνας στα σύνορα και μου λέει κάθε μέρα: «ξέρεις την Ελένη;» του λέω εγώ: «Ποια Ελένη;» και μου λέει: «την π*υτσ@ μου την κ*υλ@μ@νη».
– Ε εσύ πες του: «ξέρεις τον Ηλία;» θα σου πει: «Ποιον Ηλία;» και θα του πεις «Τον π*υτσ@ μου τον καρχαρία»

Την επόμενη μέρα πάει λοιπόν ο Αλβανός και φωνάζει τον Έλληνα:
– Ε φίλε ξέρεις τον Ηλία;
– Ποιον Ηλία τον αδερφό της Ελένης;
– Ποιας Ελένης;
– Της π*υτσ@ς μου της κ*υλ@μ@νης!

press-news.gr


ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: