ΣΙΝΕ

Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2015

Ποια Ελληνίδα είπαν ότι έπαιζε σε ιταλική τσόντα; (VIDEO)

Μια καλοπροαίρετη γειτόνισσα την είχε δει, και κυκλοφόρησε την φήμη
Το κουτσομπολιό και μάλιστα το κακό δεν είναι προνόμιο των μικρών κοινωνιών, ωστόσο εκεί τα πράγματα μεγεθύνονται, λόγω της...

καθημερινής “τριβής” με τα ίδια πρόσωπα και των διαφορετικών ρυθμών στην καθημερινότητα. Την κακή της εμπειρία της σε αυτό περιέγραψε ηΜατθίλδη Μαγγίραστην εκπομπή του Action 24 “Αργά” και στον Θοδωρή Αθερίδη.

«Έπαιζα θέατρο από τα δώδεκα, οπότε γενικά στην πόλη με ήξεραν, έστηνα και δικές μου παραστάσεις με το σχολείο. Και κάποια στιγμή ο μπαμπάς μου είχε πάθει έμφραγμα και κάποια κυρία που είχε έναμαγαζί, είπε σε κάποια άλλη ότι με είδε εμένα σε ιταλική τσόντα. Εγώ ούτε στην Ιταλία δεν είχα πάει. Όχι λέει «είναι αυτή, στο λέω» και καλά ότι αυτό έμαθε ο πατέρας μου και έπαθε το έμφραγμα. Πήγαμε την πιάσαμε και λύθηκε το θέμα. Επίσης τότε που είχε βγει το AIDS, εγώ πόσο να ήμουν, ήμουν μικρή και λέγαν ότι έχω AIDS.»

Δείτε όσα εξομολογήθηκε στον Θ. Αθερίδη:



ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: