ΣΙΝΕ

Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2015

Να γιατί είναι πάντα ΚΟΡΜΑΡΑ! Ποια Ελληνίδα παρουσιάστρια δήλωσε: "Ακόμα και 300 γραμμάρια να πάρω θα κάνω δίαιτα" (PHOTO)

Σε συνέντευξη που έδωσε, μίλησε μεταξύ άλλων για τους τρόπους, με τους οποίους προσπαθεί να διατηρήσει τη σιλουέτα της, η...
 Έλενα Τσαβαλιά και τόνισε επίσης πως δεν μπορεί να βάλει τον Μάρκο Σεφερλή σε αυτό το καλούπι.

Προσέχεις πολύ τη σιλουέτα σου.
Αληθεύει, ακόμα και 300 γραμμάρια να πάρω θα κάνω δίαιτα.

Αυτό καταντάει εμμονή με τη ζυγαριά, δεν νομίζεις;
Εξαρτάται πως το βλέπει κάποιος. Όταν σου αρέσει η εικόνα σου, προσπαθείς να τη διατηρήσεις. Μου αρέσει έτσι όπως είμαι, και αυτό σημαίνει ότι πρέπει να προσέχω τη διατροφή μου, να κάνω γυμναστική, να περιποιούμαι τον εαυτό μου.

Τι γίνεται με τη διατροφή του Μάρκου;
Δεν μπορώ να είμαι όπως θέλω. Προσπαθώ να τον βάλω σε ένα πρόγραμμα, αλλά δεν μπαίνει. Στον Μάρκο αρέσουν τα εντελώς αντίθετα από εκείνα που αρέσουν σ' εμένα. Του αρέσουν τα λιπαρά, τα τηγανητά, δεν του αρέσει να κάνει γυμναστική. Ούτε σε εμένα αρέσει να κάνω γυμναστική, αλλά την κάνω υποχρεωτικά. Η μεγάλη μας διαφορά είναι ότι είμαι πιο πειθαρχημένη από τον Μάρκο. Αν βάλω στο μυαλό μου ότι κάτι είναι για καλό μου, θα το κάνω, μου αρέσει ή όχι. Ο Μάρκος δεν μπαίνει σε τέτοιο καλούπι.

Πόσα φαγητά μαγειρεύεις την ημέρα;
Ένα κανονικό φαγητό για το παιδί μας και κάτι διαφορετικό για εμάς, που το τρώω μόνο εγώ, γιατί ο Μάρκος τρώει από το κανονικό φαγητό, ότι μαγειρεύω για το μικρό, τα πάντα. Δεν τρώει το πιο στεγνό.

zappit.gr

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: