ΣΙΝΕ

Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου 2015

Παραιτήθηκε ο 'Αγγελος Αναστασιάδης

Την ενημέρωση ότι υπέβαλε την παραίτηση του στη διοίκηση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ και ενημέρωσε σχετικά τη διοίκηση έκανε ξεκινώντας τις δηλώσεις του στη συνέντευξη τύπου ο Αγγελος Αναστασιάδης!
 
Όπως χαρακτηριστικά είπε, περιμένει την απάντηση για το αν γίνεται δεκτή ή όχι.

Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Άγγελος Αναστασιάδης στη συνέντευξη τύπου:
«Είναι μια από τις πιο άσχημες ημέρες σήμερα. Είναι ντροπή για όλους μας. Και την ευθύνη όλη την παίρνω εγώ. Αφήσαμε και πέρασε ένα ημίχρονο χωρίς σουτ. Είναι ντροπή για όλους μας. Είπα στους παίκτες από το ημίχρονο ότι δεν έχω καμία δουλειά και καμία σχέση με αυτό που βλέπω και ότι θα θέσω στη διάθεσή της διοίκησης την παραίτησή μου. Δεν έχω σχέση με αυτή την εικόνα της ομάδας που είδαμε σήμερα. Ενημέρωσα τον κ. Αγγελίδη που είναι εδώ και τους παίκτες μου, η διοίκηση θ’ αποφασίσει για τον αν θα φύγω ή όχι. Είμαι ο τελευταίος που θα κάνει κακό στην ομάδα. Η απόφαση είναι της διοίκησης. Αν θέλει να παραμείνω για ένα λεπτό, για μια ημέρα, ως το τέλος ή για όσο θέλει θα είμαι εδώ. Είμαι πολύ στεναχωρημένος γι” αυτό που είδα. Με αυτό που κάνω νομίζω ότι λύνω τα χέρια των ανθρώπων που είναι από πάνω. Δεν φεύγω είμαι εδώ. Θέλω να διευκολύνω τη διοίκηση».

Για την απόφαση να υποβάλλει την παραίτησή του:
«Μπορεί να φύγει κανένας άλλος εκτός από εμένα; Εγώ είπα στην αρχή ότι πάμε για πρωτάθλημα. Αυτή η κατάσταση είναι από τον Αστέρα. Είμαστε οκτώ βαθμούς πίσω. Στην Ελλάδα είμαστε. Ένα ταρακούνημα χρειάζεται η ομάδα. Εγώ δεν πιστεύω ότι για να κερδίσει ο ΠΑΟΚ τον ΟΦΗ με αυτά τα προβλήματα, χρειάζεται προπονητή. Δεν μου αρέσει αυτό που λέω για την ομάδα του ΟΦΗ, της δίνω συγχαρητήρια. Ίσως δεν μπόρεσα να πείσω. Δεν το καταλαβαίνετε; Ποιος φταίει γι” αυτό;».

seleo.gr

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: