ΣΙΝΕ

Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου 2015

ΠΑΝΙΚΟΣ σε νυχτερινό κέντρο! Σερβιτόρα ξεμάλλιασε πασίγνωστη τραγουδίστρια...

Συμβαίνουν αυτά...Δεν γίνεται το κορίτσι να σκάει σε μαγαζί για να τραγουδήσει-ορίστε;- και να μην την πληρώνουν. Σε αυτό έχει απόλυτο δίκιο. Τι συνέβη ωστόσο με την...
μπαμπάτσικη Βέρα;

Πρίν από λίγες ώρες ανέβασε στη σελίδα της στο Facebook το απεγνωσμένο μήνυμα που ακολουθεί:

«ΕΙΜΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΠΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΑ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑΤΙ ΕΝΩ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΓΕΜΙΣΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΡΩΙ ΜΟΥ ΦΕΡΘΗΚΑΝΕ ΜΕ ΤΟΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΤΡΟΠΟ ...ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΑΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΤΑ ΠΟΤΑ ΜΟΥ ΜΙΑ ΣΑΜΠΑΝΙΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΑ ΚΑΙ Η ΤΙΜΗ ΤΗΣ ΗΤΑΝ 15 ΕΥΡΟ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΛΒΑΝΙΔΑ ΣΕΡΒΙΤΟΡΑ ΜΟΥ ΕΠΙΤΕΘΗΚΕ ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΡΑΒΗΞΕ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΚΑΙ ΜΙΛΗΣΕ ΜΕ ΤΟΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΤΡΟΠΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ!!! ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΩ ΤΗΝ ΑΥΡΙΑΝΗ ΜΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΑΓΑΖΙ!!!!!»

Τι να πείς τώρα. Περαστικά Βέρα... και ντροπή σε σένα που βρήκες μέρα να ξεμαλλιάσεις τη Βέρα.

Πηγή
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ


Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: