ΣΙΝΕ

Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου 2015

«ΗΜΟΥΝ ΦΥΤΟ»: Το άγνωστο ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ της Μάρθας Καραγιάννη!

Πως βυθίστηκε σε ένα ψυχικό κενό και πως κατάφερε να βγει από το «σκοτάδι».

Η Μάρθα Καραγιάννη πέρασε μια...
σοβαρή περιπέτεια με την υγεία της καταφέρνοντας να μην γίνει γνωστή στο ευρύ κοινό… 

Σε πρόσφατη συνέντευξη της αποκάλυψε;

«Ξαφνικά άδειασα, έβλεπα τηλεόραση και άδειασα, ήταν σα να μη βλέπω τίποτα… Αυτό μου κράτησε μία μέρα. Την άλλη μέρα το πρωί έκανα αξονική και μαγνητική, ήταν κάτι που πήγαινε να γίνει και δεν έγινε, αυτό έβγαλε η αξονική! Κάθισα στο κρεβάτι κανένα μήνα και μετά ήμουν σαν ηλίθια…έβγαινα και ήμουν φυτό, αλλά έβγαινα, έβγαινα επίτηδες… 

Και μία μέρα που κυκλοφορούσα ως ηλίθια μου είπε ο Μάρκος ο Τάγαρης «Μαρθούλα είσαι για μια βολτίτσα» τουρνέ δηλαδή και ήμουν μετά όπως πριν…. Πήγα σε δυο ψυχιάτρους, αλλά δεν πήρα κανένα χάπι…» εξομολογήθηκε η Μάρθα Καραγιάννη στο «Όλα καλά».

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ


Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: