ΣΙΝΕ

Τετάρτη 11 Μαρτίου 2015

50 αποχρώσεις του γκρι...

Ρε σεις πως καταφέρνετε να δαγκώνετε μια γκόμενα και αυτή να γουστάρει;
Εγώ όταν το κάνω ξεφουσκώνει!


- Τι θα κάνεις του Αγίου Βαλεντίνου;
– Ότι όλοι οι χορτοφάγοι την Τσικνοπέμπτη.

- Ποιός σου αρέσει;
– Ένας βλάκας, εσένα;
– Μια χαζούλα.
– Α, ωραία καληνύχτα βλάκα.
– Μωρή εγώ σε έβρισα;

»Απεριόριστο ίντερνετ μέχρι 1 Gygabyte», σα να λέμε δηλαδή »θέλω να είμαστε για πάντα μαζί μέχρι το Σάββατο που
μας έρχεται…»

- Τι έμαθες τόσο καιρό που πηγαίνες στο σχολείο;
– Το δρόμο…

Στο σπίτι μου έχουμε μοιράσει τις δουλειές με τη γυναίκα μου. Εγώ κάνω σκούπισμα, σφουγγάρισμα, πλύσιμο πιάτων πλυντήριο, και αυτή τα ξανακάνει όλα σωστά.

Αν όλοι οι άντρες είναι ίδιοι, τότε γιατί κάνετε τόσο καιρό να διαλέξετε;

- Πήρες να διαβάσεις τις 50 αποχρώσεις του γκρι;
– Το δειγματολόγιο της Βιβεχρώμ είναι.

asteiatoras.gr

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ


ΚΑΝΕ LIKE στη Νέα μας σελίδα στο facebook: https://www.facebook.com/pages/Vatolakkiotis-Grevena
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: