ΣΙΝΕ

Παρασκευή 27 Μαρτίου 2015

Τα ΚΑΡΦΙΑ του Χολίδη για την πρώην του Δούκισσα: «Τι να την κάνω την γυναίκα όταν...»

Πρώτη φορά ο Χρήστος Χολίδης παραδέχτηκε δημόσια τους λόγους που τον έκαναν να λατρέψει την Χριστίνα Μουστάκα. 
Μια εξομολόγηση αγάπης με επιχειρήματα, που...
έκανε όσους τον άκουσαν σήμερα στο «Πρωινό» μου να καταλάβουν ότι αυτά που βρήκε στην δυναμική Χριστίνα δεν τα βρήκε σε καμία πρώην του, ανάμεσά τους και η Δούκισσα Νομικού.

«Τι άλλο να ψάχνω; Θες έναν άνθρωπο να σε φροντίζει, να αρρωστήσεις και να σου φτιάξει μια σούπα, καλή ώρα όπως έπαθα εγώ πριν δυο εβδομάδες. Το πιο σημαντικό είναι αυτό πιστεύω γιατί η ομορφιά φεύγει κάποια στιγμή».

Ενώ είπε ότι δεν πρέπει να υπάρχει ισότητα: «Πιστεύω ότι κάποιος πρέπει να είναι ο αρχηγός. Ο άντρας να είναι ο μπροστάρης και οι άλλοι από πίσω να ακολουθούν. Πιστεύω ότι η γυναίκα πρέπει να ασχολείται με κάτι που της αρέσει πολύ. Μου αρέσουν οι δυναμικές γυναίκες, κάτι που βλέπω και τώρα στη Χριστίνα. Κάνει πράγματα και αυτό εγώ το λατρεύω. Μου αρέσει μια γυναίκα να σκέφτεται και να είναι δραστήρια. 
Δεν μου αρέσει μια γυναίκα να κλείνεται στην ομορφιά της και αυτό να είναι μόνο αυτό!», εξήγησε ο Χρήστος Χολίδης.


ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ


ΚΑΝΕ LIKE στη Νέα μας σελίδα στο facebook: https://www.facebook.com/pages/Vatolakkiotis-Grevena
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: